✿ 2016 我們的情人節特集 ♥ You are my cup of tea ✿

下午1:30

較早之前的情人節,不知大家有咩節目呢?

嗰日我同Mr.K一齊參加左慕茶主辦的鮮花花藝工作坊,兩個人合力去做一個鮮花的裝飾。

一去到,已經見到導師為我地準備的花材,同埋一個插花用的杯。

我揀左呢個係粉紅色有玫瑰花插圖的骨瓷杯,
因為我地係頭八位參加者,額外仲送左隻用永生花做的戒指。
MadamFleurHK 導師會先介紹一下今日所用到的花材,之後就會教我地剪接及插花的技巧,教完就就俾我地自由發揮,創作出我地嘅My Cup Of Tea......

Mr.K 好努力好努力呀!

其實我都有份整的,所以係兩個人一齊整o架!~

呢個就係我地花左成個鐘整的製成品啦!
係咪好靚呢?就算你話唔靚我都聽唔到.....XD!

其實睇住Mr.K不停俾Baby Rose 刺到,但都堅持到整完,已經好Sweet 了。


最後會用靚靚的玻璃紙幫你包好,同街買的絕對無咩分別.....

完成左課堂已經近八點,可能男仔少插花所以比想像中遲左放學!
咁我同Mr.K 都食左啲野!

慕茶卷
一份有兩個Cone, 分別放住兩款唔同的餡料 -吞拿魚沙律同埋腸仔
腸仔餡好似唔太Match,都係吞拿魚沙律正路啲,
入面有啲菜絲,但個cone係Keep到脆身嘅,無話浸到淋晒!
只係吞拿魚乾得滯,食得有啲輪盡,
附有兩款醬汁,可以加落啲餡度,當中的桂花糖好香,係我鐘意的甜味😉

紫薯心太軟配雪糕 
雪糕可以喺八種手造的茶味 Gelato 揀,有大路的抹茶,功夫茶,玫瑰花茶等,
我地揀左桂花茶,整體味道比較偏淡。
心太軟紫薯味不太重,切開會有少量的有紫薯粒,反之感覺黃糖味較重吧!



鮮花大概可以放三至一星期,視乎鮮花及天氣情況,之後骨瓷杯可留著用,總算幾環保吧!
同場加映,那有貓不愛花,仙氣是有原因的。

花藝班之後都會再搞,時間表及收費可向慕茶查詢。

慕茶
觀塘開源道55號開聯工業中心A座726室




For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook