。o゚☆。4G上網無間斷 ❤ 1to10 Wifi ☆。o゚

下午1:30

剛剛完成人生中第三次台南斷食之旅,難得有假期,當然不會只逗留7日,

這次我逗留左總共十日九夜,因為是單拖出遊,上網服務變得十分重要,
報平安Google揾路查火車班次都會用到.....

以往幾次到台灣,我都會用上網卡,但我是用Sony 手機,每次都要Set 一輪先用到,
而且我會好驚唔見左本來張電話卡.....

今次出遊,正好收到1to10 Wifi 試用邀請,出發前要先到官網登記
日本,韓國,泰國,台灣,大陸都有租借服務

台灣Wifi 是用台灣大哥大的網絡,每日收費為NT199, 可同時供四部手機/電腦同步使用。
(需付3000元按金,可用現金或信用卡不刷卡記賬)


填寫申請表格,即時會收到Email Copy,
並會於出發前三天收到客服致電核實交收時間及地點。

去到高雄機場落地後,可用機場免費Wifi 上網,聯絡機場的職員交收Wifi 機,
我一出閘就見到職員在等候,原來他們是24小時輪班,所以不用擔心航班時間...

第一次用Wifi機心情好緊張,但原來好易用,Wifi 機上只有兩枚按鈕,其中一枚是開關,
只要打開電話的Wifi 功能,入好Password就完成了,比我想像中容易呀!

Wifi 機附有USB 叉電線,一人用的話,電力可維持八小時,如果四人用就會快四倍用光。
Wifi 機輕便,大小如自拍神器吧,我大部份時間都是放在背包中。

拎住行李,第一站當然要去飯店放低,
今次我住在美麗島站,捷運站的頂部有光之穹頂,是全球15美的鐵路站,超美!
每日定時也會有表演,美麗島站是高雄捷運轉線站, 一出站就是六合夜市,到哪也方便!

飛機餐真係世紀劣食,放低左行李,我決定出去食好西!
房東太太介紹我到鹽埕埔逛逛-金温洲餛飩小籠包
我覺得似生煎包,好大個食完飽到夜晚了.....
坐低食飯,少不了打卡報平安,4G 速度超快又穩定,令到我更加放心。
我要用Google Map上網揾路嘛!

第二日,我的朋友出來陪我,行程上山下海,景點多到記不下,印象難忘,
第一次坐機車上渡海小輪,都是難得的體驗....
黄昏時,朋友帶我去最新的景點打卡,呢度係高雄最新圖書館
天台有個Rooftop 可以望到高雄的夜色,仲可以同85 大樓合照,笑!

玩左兩日係時候走了,退房時,房東太太帶我出外食早餐,
這間是 老江紅茶牛奶 在美麗島捷運站附近,
肉鬆蛋起司吐司 NT$65
我覺得味道還好,蛋是半熟的少量流心,房東太太說一般在地人覺得價錢比較貴,
偶然才會吃吧!(但香港人就可以啦)

紅茶味道竟然似咖啡,好有趣呢!

飲飽食醉又係時候去斷食營報到!
這七天電話都要被收下來了,身處郊區訊號好差好差!
前來過兩次分別用過台灣兩大網絡的電話卡,都是收不到訊號,這次用Wifi 機都是....
應該是這地點本來就是沒有覆蓋吧

斷食營其中一日是參觀一貫道的總壇
一離開營地,車子一轉上大路,Wifi 機即時收爆,我又可以無間斷上網了。笑!

好快地,又是時候離開台灣了,在機場約定的時間地點交還Wifi 機。
總結來說,覺得 Wifi 1to10 的4G網路好穩定又快,客服細心,用法簡單,
都令我覺得下次不如租 Wifi 機啦!我的確會怕唔見電話卡囉~

是次 Wifi 機 由 1to10 Wifi 提供
更多資料可到 1 to 10 各國 Wifi Facebook / 官方網頁




For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook