・ღ 你夠唔夠薑 ♥ 挑戰手製薑味雪糕 ♥ Oddies ღ・゚

下午1:30

去完PMQ行展覽後,行左去歌賦街打算食少少野休息一陣,
本來打算去Munchies 買Donuts , 但朋友想食雪糕,最後就行左去 OddiesFoodie。

呢間分店有座位的,可以坐低慢慢食,同灣仔要邊行邊食好唔同!

灣仔嗰邊只有幾款Signature 的雪糕,這裡卻有十多款的手製Gelato, 
店員都好主動俾你試味,介紹做法,所以我地最後決定食呢間。
試左幾款都拿不定主意,花生醬又香又濃,有啲就混合了果蓉,所以企喺度都揀左好耐下。

我揀左呢度獨有的 JAR LATO $58,今日共有四款口味,而我本人是極愛熱情果的,
見到呢個口味有好多果蓉就會揀佢,玻璃樽入面有不同的材料,一層叠一層做成Layer。

上面可以再加Gelato 或軟雪糕,我揀左薑味gelato Old Hang 一球 (另加$20),
味道不算辛辣,帶著淡淡然的奶香,Gelato 不易溶,整體都幾合我心水。

JAR LATO, 入面有混合左穀物Crumbles, 果醬,Mango Gelato, 單食都可以享受多層口感,
果味清新,酸酸甜甜。

仲有香港人至愛的雞蛋仔,臘味味你又有無興趣一試,
btw, 當日咁啱有人叫,真係半間舖都聞到臘味香呢!
Oddies
中環歌賦街45地下

 

For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook