(=^・ω・^=) 魚介湯底 ♥ 沾麵起家 ♥ 三田製麵所 (=^・ω・^=)

下午1:30

銅鑼灣的拉麵街,已由街頭食到街尾,唯獨是這間三田製麵所,一直未有機會食到,晚市門外一支獨秀的長長人龍,本人立即打退堂鼓。我是極度討厭排隊的寶寶😅!
今日大概三點多開完會行過,竟然沒人龍,可以直入,天呀!注定要吃吧!

沾麵有分三個Size,大中小份量是同價,我揀左140g細Size,店員表示140g等同公仔麵一樣大小,建議我揀中的,為免不夠飽。而麵條也可以揀冷或者暖麵,因為我喜歡食硬少少,所以揀左冷麵(煙韌啲)。

等左五分鐘左右,就見到我嘅拉麵啦!
濃厚魚介沾麵 $78 係超級的鮮香,聞到都知道沾湯好濃郁呀!魚介湯濃厚,上面有紫菜及味粉,湯底橙啡色質感濃稠,把冷麵湯沾上汁味道剛好,微曲的麵線掛湯能力尚好。

溏心蛋做得味道不錯,吃到蛋白的甜味,只是蛋黃部分略為熟了一點。

仲叫左黑胡椒炸雞翼,本是一客兩件,但因為雞翼比較細隻,所以我這碟有三隻,整體雞翼調味都幾咸,黑椒味因在面層,入面的肉未入味,而且又油膩,感覺都挺一般,不用浪費金錢。

午後真心抵食,又不用排隊,正!忘記了叫店員幫忙加清湯再飲一下,不過我估好快又會再去食麵。

三田製麵所
銅鑼灣登龍街1-29號金朝陽中心2期Midtown地下D號舖
星期日至四: 11:00-01:00 星期五、六及公眾假期前夕: 11:00-03:00




For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook