~✿ 係真唔係真 ♥ 刷牙都會瘦 ♥ Cafell 瘦身牙膏 ✿~

下午1:30

刷牙都會瘦?係真唔係?其實好久之前Kawai 都有聽過呢個方法!!
自己覺得理性上係Work,就如我吧,每日不停被餵食,自己又為食,只有睡前刷牙後我就會同零食SayNO(明顯因為唔想再刷多次牙)而呢個辦法,好明顯只是睡前適用。至於日間,總不可能瘋狂刷牙吧,牙齦會傷的嘛!

早前,收到這支100% 日本製造 Cafell瘦身牙膏 Diet Toothpaste ($119/78g)
佢係市面上首款為瘦身而研發的日本牙膏,低磨損配方,就算1 日 多次刷牙也不會傷害牙齒或牙齦。

Cafell瘦身牙膏 共有三個口味,咖啡控可以試Mocha味道,而我最失控的是甜食,所以我揀了果香的柚子味!它含有透明質酸,能夠為口腔保持濕潤防口乾,包裝輕便易於攜帶,適合上班時的下午茶時間,口痕想吃零食時,就可用這支Cafell瘦身牙膏刷刷牙,甜甜的味道就像吃糖般,抑制食慾,吃少一點無益的零食,長遠對健康也會有正面幫助。
質地是透薄幼滑凝膠,呈半透明的顏色,天然清新的柚子氣味,能夠為忙碌中提提神,消除肚餓感覺。

刷牙時,發現 Cafell 瘦身牙膏的泡量比起一般牙膏少,所以即使帶出外使用也不會覺得很狼狽的感覺。而且餐與餐中間刷牙,預防細菌滋生而減少口臭的機會,好適合喜歡密密食的小吃貨呢!

以上產品由Keiza Keiza 提供
產品可於 FingerShopping找到,更多產品資料,可按此到 Keiza Keiza Facebook官方網頁



For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook