。O゚☆。百變法式閃電泡芙 ♥ L'Eclair de Genie。☆。O゚

下午1:30

記得細細個o既時候,媽咪會買泡芙俾我做放學後的飯前點心。不過,自從屋企樓下o既餅店停止供應泡芙後,已經無同媽咪一齊食泡芙啦!這天早左放工,就買左幾件泡芙同媽咪一齊食,重拾童年的回憶!

買的時候好爭扎,因為個個都靚都特別,選擇困難症又再發作,最後揀了(左起)
N234 楊枝甘露 $38 ,N7 香橙開心果 $45 ,N258 雲呢拿紅桑子 $45 ,N117 至尊黑朱古力 $45

返到家媽媽見到是長條型覺得好奇怪,我解釋這個是經典的法式經典甜品 éclair (閃電泡芙),因味道吸引,很多時能誘使享用者電光火石間瞬速吃掉而得名。

媽媽揀了N234 楊枝甘露 $38,咬開有滿滿的西米溢出,加上清甜的椰子忌廉,同時令的芒果,充滿層次感,閃電一聲就食晒成條!(我連相都無影到)

N117 至尊黑朱古力 $45 都係媽媽杯茶,因為唔會過份甜。黑朱古力的濃厚深度是大人才會明白的,夾層朱古力忌廉口感幼滑,而且不甜膩。再加上尊貴黑金朱古力片點綴,閃閃靚到爆炸!整體來講媽咪都幾鐘意,因為唔會太甜!

N7 香橙開心果 $45
呢個係我最感興趣的,因為我是開心果控!亮綠的外層加上糖醬香橙粒提升鮮果酸香,味道搭配,內餡忌廉依然軟滑,味道卻偏重橙味多一點,食後唔會覺得甜膩,酸酸的很醒胃。

另外仲買左幾件貝殼蛋糕,因為貝殼蛋糕都是法國傳統小食,L'Eclair de Genie 的貝殼蛋糕都經過真空處理, 食用日期也有一星期。此貝殼蛋糕最特別是在面層加添了白朱古力和黑朱加力外層,更添香甜及口感。

口感實在,但相比閃電泡芙,單吃貝殼蛋糕的味道偏甜,相信要配熱茶或咖啡一起品嚐!

金鐘店仲有坐位提供,同朋友即買即食最開心!仲有咖啡同雪糕供應的!

L'Eclair de Genie
金鐘金鐘道88號太古廣場1樓113號
中環遮打道10號太子大廈1樓
觀塘觀塘觀塘道418號創紀之城五期(apm)1樓L1-15號
太古太古城道18號太古城中心2樓236-237號



For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook