~ஐ性價比還算高的三層高茶 ♥ La Mer Restaurant & Lounge ஐ~

下午1:30

放假最想係瞓晏少少食個Tea,今次去左尖沙咀呢間餐廳係藝人黃長興開的,一出Lift就見到佢個紙板歡迎你。不過,對於食客來講邊個係老闆都唔重要,最重要都係好唔好食。

餐廳面積唔算好大但充滿空間感,以復古的湖水藍色為主色,大概可以坐到50人左右,二人桌四人桌甚至10人大台都有。


每日的3至5都有下午茶供應,比較特別是有一人份量,就算單數朋友都沒問題呢~

La Mer Afternoon Tea($288+10% for 2)
落單後,不消一會就捧出三層架,上面分別放了三款咸點及四款甜點,另加Scone及飲品兩杯。僅是下午茶份量,大食的姐妹應該要打打底!

下午茶是餐廳中場休息,一般來說都是預先做好,客人點餐才把食物放到架上,所以九成都都是冷冷的狀態。但這裡的咸點都是有溫度的,麵包都保持到脆身,有點意外。

第一層有兩款咸點:mini版沙律蝦潛艇堡 及 半溶芝士火腿多士 
潛艇堡用蒜蓉包,烘到微暖再配埋creamy爽甜蝦仔,食落口包身仲係脆o既,好味!

半溶芝士火腿多士,芝士唔算太膩,而且入口號都係微暖的。

第二層是咸點夾雜:煙三文魚多士,因為多士已經有d淋,所以一般。
Opera Cake 朱古力味香濃,小小一件份量剛剛好,多吃應該會膩。

最下的是三款甜點:Macaroon,芒果撻 及 檸檬味 Madeleines。
個人覺得芒果撻最吸引,加了酸酸的熱情果汁,更顯芒果獨有的甜美,其他一般而已。

Scone是西茶之靈魂,不過沒有clotted cream 食落梗係爭咁少少啦~

最後,跟餐的 Earl grey Tea 附送的奶竟然係企身奶泡,用奶泡沖茶會滑好多,係細心o既!

下午茶的餐點都有可能不同。食物來說未見得非常出色,始終也是百多元貨仔,但如果只是想找個地方坐坐談談心,這個我還是推薦的,因為環境同服務都屬於中上。


La Mer Restaurant & Lounge
尖沙咀金馬倫道48號中國保險大廈1樓AB室



For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook