終於搵到超易用,又易乾的指甲油~多謝BeautyMeow 提供哦~

下午6:59

Kawai 今日想同大家分享的是一個聖誕節前夕收到的好用小物
佢就係一隻超易乾又好用的指甲油--"China Glaze"
首先要多謝BeautyMeow的職員,將試用品寄到我屋企,
仲包得非常之細心,讚呀~

今次佢安排左橙色俾Kawai試用,橙色我其實麻麻地
因為我手指短(其實是胎記來的,全家人都是手指短短的),
所以好少會用呢d咁sharp o既顏色啦

講起用指甲油,我又一次要認自己係超級手殘人,
自己同自己塗一定要迫自己唔郁半小時,我真係可以次次都搞到"一頭煙"
以前未興起Gel甲之前,去開美容院做Facial都會整埋指甲
(只係簡單地塗甲油,或加少許畫花)
但我o既指甲就好似有特別構造咁,永遠都會整花,用盡咩方法都會花
漸漸我都冇心機再搞,係好有時間先會自己搞下~

講返今次試用的China Glaze 甲油,講真我未聽過,都唔知o係邊度來的 (我初時估係中國,哈)

因為我而家比較常用的都是OPI出品 (佢都叫易乾啦)

今次試用呢個真係有驚喜,佢係超快乾又易用,個掃頭又細
我用完唔使10分鐘就乾晒,仲可以上網打字都冇事
顏色方面都同實物好相似呢~ 真係超讚呀~

哈~有左佢,我又可以指甲靚靚過新年啦~
註: China Glaze 指甲油係由美國入口,有興趣可以去BeautyMeow慧美化妝品網上零售店看看呀~




Contact Me: littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner

Blogspot
TheZtyleBeautylifeFanPiece

BECB@BeautyexchangeOpenriceShe.com

You Might Also Like

1 意見

Like Me Facebook