心被淘空了 15/12/2010

上午12:37

三日前我去了見醫生大人
今次應該是我在2010年最後一次覆診,如果無lala見到我又話要覆診,都應該唔慌好野
對上一次見佢已經係一個月前的事
對我來說一個月見一次,都有d危危乎,每日都好似踩緊鋼線咁,好驚會跌落黎,一步一驚心
(好彩o既係今年3月癲左一次之後,一直都好似好ok咁)

呢四個星期我都好忙,忙住病,經歷左人生第一次腸胃炎
終於知道"腸胃炎"係發生咩事,個人無input亦無output,同條咸魚一樣,
到好返左d,又要趕去唔同的地方做吸塵機,
所以最後都係無交功課囉
(唉~我真係兩個月都交唔出囉....對自己好失望)

今次又繼續我們的催眠治療,停了三個月終於都可以Move On
唔使我講野,又已經安排我坐在熟悉的地方,聽住熟悉的聲音,
這樣的環境,理應我有著的是安全感,但我不知在搞什麼鬼
就是表現出緊張,緊張+緊張,就像我第一次做催眠的情況
過了一段時間,就開始定了下來,
黑雨令我哭了起來,哭完之後我的心就好像被淘空了一樣
(貓說:因為我成日上淘寶網,所以而家俾人淘la,呢句說話很抵死~)

離開診所去了找朋友,在車程中已覺得唔舒服
結果我快快地吃完飯,就再返去搵醫生大人問清楚
我好擔心自己會出事,因為我之後就要入皇崗工作啦
要出來CWB真係有D難度,如果我要搵人頂更難(因為那人要同我一樣要有禁區紙)
醫生大人吩咐我要臨瞓前再聽一遍錄音
唉~結果又哭了,真的年尾眼淚大賤賣,仲要一日賣兩次 (再賣就唔值$啦~)

今天我覺得人是輕了一點,好像是少了點負擔,但確實是什麼呢,我又說不出來
(其實催眠的過程中,我最記得清楚是自己講過的說話,其他的我記得不清楚)

我在想......黑雨過後又會是什麼呢?
(FB友人說紅雨/黃雨/取消.....opp 一場黑雨還不夠,可以skip嗎?落完雨出太陽都唔錯呀)
其實我想見到彩虹,因為我夠七彩夠Colourful,但係佢唔Long Lasting 喎,點算呀!?
(呢個死中女~真係好 X 煩囉!)

hehe....我的禁區紙~




最近收到邀請,以「好生活」為題寫一篇文章, 與全城分享「好生活」生活態度, LG仲會向UNICEF捐出1,000元正善款~
(唉~又會咁玩野,搵個有Depression o既人寫,哈哈哈~不過為左呢一千蚊善款,我會努力寫,其實我聽到時都傻笑左一陣)

Let's see ~


You Might Also Like

1 意見

Like Me Facebook