人蔘活"敷"~Korean Ginseng Reviving Essense Mask

上午10:26

近排天氣真係唔係好穩定,
一時又話凍(附加嚴重乾燥),一時又熱死,天文台有等於無
有時真係信佢一成,雙目失明
對於我呢d有鼻敏感底的人,成日都會郁d又話病,只有自求多福,帶多兩件衫出街

因為食左好多西藥,雖然已經係咁狂飲水,但面仔都仍然覺得好乾
就係呢個時候,我遇上了由韓國入口的韓蔘活膚修護面膜
係人都知人蔘的好處,但係要我食,真係慘過要我去死,唔鐘意人蔘o個種味
(另一個杞子,我一定唔會食,要明目的話,我會狂食Blueburry 囉~)

先寫一下各個成份的特點:
韓國人蔘精華: 重點修護肌膚,刺激細胞再生,延緩肌膚老化
甘草酸鉀:改善肌膚常見問題,還肌膚更活力健康
維他命E及骨膠原: 提升肌膚彈性,更具有美白去印的功效

一盒5張都係75蚊,價錢很親民 (有時仲會買一送一)
大大隻字寫住每片含有23ml的Vitamin E 及Collagen



一開袋果然見到好多精華,有淡淡的人蔘味,但又未至於濕淋淋,
D 精華o岩o岩好,唔會多到滴到成身都係
設計都幾貼面,有好多摺口,可以做到更fit個面形

鐘意的話,仲可以一次過敷埋眼仔



用後感:
我覺得佢的確有明顯的保濕效果,未用之前面仔真係乾到起晒紅粒
但只要敷上15分鐘,就有好明顯的分別,皮膚光澤左,暗啞亦好似減退了
唯獨是我不太喜歡人蔘味,但係佢又有明顯的功效喎,唉又一次證明苦口良藥的道理,呵!

回購度: 75%


敷Mask小貼士:
如果想敷mask的效果更加明顯,可之前先做磨沙,去左面上厚厚的角質層
再敷mask就自然更加吸收啦~
我自己亦有磨沙的推介,等我精神好多了,就會出文介紹一下


You Might Also Like

2 意見

Like Me Facebook