升"級"體驗~由BB到CC

上午10:11

早於12月頭的時候,出席了DoctorKits的新品發佈會
介紹的是新鮮上架的新品, CC Protect Cream 同 UV Block Powder

一去到就見到好靚o既 T形舞台,上面放著兩件巨型的Products
(原來當晚會Fashion Show呢)
周圍亦都放滿了JM(Janice Man)的Poster,仲有雜誌的Reference在Press Corner~



其實我早在11月底已經在萬寧見過它,



當時只覺得它應該是類似BB Cream的東西,



但不知為什麼要叫CC Cream,直覺就是覺得是Gimmick野



遲D會有DD,EE.....ZZ Cream

等左一陣就開始了,見到品牌代言人新晉"模Art" JM出現,分享一下用CC Cream 的好處
佢真係一個好稱職的代言人,可以清楚交代到產品的成份同功用~超讚
她真是可以叫做Dr.JM~哈
亦解開了我的疑團,原來CC的全寫是成份Camu
Camu的簡寫,佢可以為肌膚帶來深層的滋潤修護效果,更加可以消除色斑、疤痕、皺紋等瑕疵
即係可以有化妝修飾的效果之餘,仲會愈用愈靚~
因為佢係由日本的皮膚科醫生所研發,已經有50年歷史



祝酒之後就來了一個五分鐘的快速上妝示範
為我們示範的是星級化妝師 Annie G Chin,
見到佢簡簡單單就完成左妝容,佢仲俾左個Tips我地,就係用多d向上的方法
日子有功,咀角都會慢慢向上彎,可以改善覆舟咀tim

而UV Protect Powder除左可以當一般碎粉用o係面之外,
仲可以用o係身上面,背部鎖骨等位置,
而當日親眼的"Magic":當JM的妝容有少少油光,Annie用左佢輕輕一印有油的部分
油光都立即全走得無影無蹤,很神奇呢~

最後仲請左一d用家上台分享一下她們的用後感
見到佢地o既膚色比較黑,但又match到不覺有死灰的感覺,大好感中呀~

最後大家都有一套新品回家試用,我已經用左兩個星期了,
很推薦呢~我會再出文介紹

如果大家都有興趣試下呢個升級體驗
可以o係18/12-19/12 帶同你現有的BB Cream/底霜 去指定的地方,可用優惠價入手呢
(絕對係好康呢!!!!)



You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook