可以迅速補水的面膜~ La glace LMW Hyaluronic Acid Treatment Mask

下午12:01

時間真係唔等人,話咁快又已經到左12月
但天氣都依然是暖暖的,缺乏寒意的聖誕節,多少也有點失望

在天氣寒冷及乾燥的日子裡,肌膚最大的問題,莫過於是缺水
最近有機會得到Qpretty的邀請,試用來自法國的la glace透明質酸面膜
呢隻面膜o係各大討論區的長期熱話,
今次一於親身睇下佢係未有6000倍鎖水功效先

試用品入面有兩塊mask,加一支Green tea epurant Whitening Essence,
今次先試左個mask,製造日期係今年的10月,新鮮熱辣,
(因為Essence的產品資料從缺,下次再同大家分享)



呢幾日天氣令到我的面仔開始有點乾的感覺

一開就見到厚身的面膜紙,上面有很多很多精華,哇!未敷上面已預感會很水潄
(自我催眠有時是需要的,哈哈哈!)

面膜的設計不是有太多的摺口,但敷上面,竟然又o岩o岩好

一敷上臉就有少許刺面的感覺,
吉吉地的出現就是說明了我的面仔而家是處於十分飢渴的階段
15分鐘之後,一塊水水潄潄的面仔出現了,效果仲可以Keep到兩日~
剩返d精華輕輕按摩就吸收晒,一d都唔lup~真係可以做到由底水潄到面的效果啦


不過奉勸大家不要學我,臨渴才掘井,補濕是四季都要做的功課哦
皮膚缺水的話,首先會油脂分泌失調,之後更加會出現細紋,
雖然說皺紋是智慧的證據o者,但我寧願佢出o係隔離o個個人度囉~~


最後再次多謝Qpretty的邀請,俾我o係15分鐘裡面得到6000倍的補濕體驗
------------------------------------------------------------------------------------------
附上的是產品簡介:


分子量的透明質酸修護面膜,能快速直接穿透進入較深的表皮層,並在此層中形成水合現象,可以幫助活性成份被帶入表皮層中,達到皮膚最大水合狀況。再配合超
卓納米技術深層保濕因子,讓肌膚細胞瞬間充滿水分與養分,有效提升底層細胞的含水量,具有深層潤澤及長效保濕的功效,臉上的水分就像被存入保險庫中,整天浸泡在滋潤裡,肌膚培添水潤柔滑, 膚質更覺細滑透亮。



成份


低分子透明質酸、納米深層保濕因子、酵母發酵聚葡萄糖、胺基酸


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook