JCCAC-藝術尋埗 之轉轉轉樽仔萬花筒

下午6:02

星期日一早起身返完最後一次廠景,就趕去JCCAC (賽馬會創意藝術中心)
今次我係參加左藝術尋埗社區計劃入面的其中一個由Ceci Liu Host 的Workshop,
上個月收到email時已經以9秒9的光速交表,

因為我真係好鐘意萬花筒呢個小玩意,今次可以自己做一個,真係好興奮



今次的材料都係好簡單,只要剪剪貼貼,好快就過左1.5小時,
屬於我的萬花筒已經完成了

一馬當先就攞左唯一一張粉紅色花紙,呵呵呵~

最後當然要同Ceci 拍照留念,真係玩得好開心~


後記:
其實我讀小學的時候都有做過呢個手作仔,但當然冇今次咁特別,同埋咁靚
而我幾年前都o係玩具反斗城,買左個價值百幾蚊的萬花筒,(貴就是貴在可以換入面的閃石,珠仔)
真係玩左成年都唔覺悶,日日走去換珠仔~哈

JCCAC 成日都會有不同的Workshop/展覽/Flea market,
如果想快人一步知道就記住訂閱enews
我都有參加過其他workshop:


Glass Art Jam x Ruby Woo Workshop




*************************************************************
JCCAC (賽馬會創意藝術中心)前身是山寨廠集中地的石硤尾工廠大廈中心,
於2008年9月正式開幕,而租用的單位的藝術家大部分都是自負盈虧的。

是次導師介紹: Ceci Liu (攝影及藝術教育工作者)
所屬工作室︰豆腐膶工作室(L6-22)
2005年開始與不同的學校和機構合作,積極推廣和設計與攝影、社區文化及藝術教
育等有關的工作。近年展覽包括:個人展覽「明日.今日.點」(2008,香港 – 1a
space),攝影題材以一些被人忽略的社區現象為主,探索記錄與將消失事物之間的意義和當中的矛盾感覺。

************************************************************

You Might Also Like

2 意見

Like Me Facebook