不用針清都可以乾淨晒的療程~三元活化淨白美肌療程

下午5:06

之前知道自己Elite Beauty的試做,但又遲遲都收唔到預約電話
結果自己打電話去問一下,原來有關方面已留言在我的留言信箱
只是我一直沒有check留言~ (誤會左,真係有d唔好意思)

十月一國慶日,終於去左試做"三元活化淨白美肌療程",
Elite Beauty共有三間分店,而她們安排了我去中環協成行五樓的分店
地址一d都唔難搵,o係地鐵出閘行五分鐘就到~


她們的裝修好簡潔,有獨立的toliet,環境唔錯

一去到staff先給我一杯溫水,我一面飲水一面填少少個人資料,
填完顧問就同我講解一下療程的須知及流程
原來我今日做的不是一個普通的facial,所以不會有針清的環節.
但最後都可以做到針清的效果.....
而產品更加係專業醫學品牌,很多醫生也會用呢~
(聽到顧問的說法,我可放心了,最怕美容院不知用什麼來搞我的面)


聽完顧問的講解就入房
中環分店有大約7間房間,每間房間都足夠活動範圍,不會覺得很焗促
換完衫就開始療程了,今日幫我做療程的治療師叫mandy

她先幫我用洗面奶落妝(她的手勢很溫柔~)
完成了落妝就用"
深層美容礦物潔面乳"再洗一次面,
它可以有效帶走死皮同埋角質層
潔面時有一點點痕痕的,但可以接受的~
看~做完之後真的覺得皮膚白滑了


之後就用上深層清潔精華,佢有效將毛孔內的污垢排走,亦可以去除角質,去暗啞,
塗上之後有d 吉吉地,好似做reneex o個種feel,但我問過mandy.她說沒有果酸成份的



等左好漫長的30秒左右 (因為好吉呀~)
美容師再加一隻蘆薈精華上去,佢係可以中和返剛剛的
刺激,
亦可以帶走污垢而不用針清的痛苦~ 做完之後自己摸一摸,真係好滑

之後就進入另一個環節,就係FU一個透明質酸的面膜
做呢個步驟,最好唔好講野,唔可以笑,或者有任何表情,
因為佢會慢慢乾,一笑就會有紋,效果當然冇咁好啦
佢有緊緻同補濕的功效,不過氣味就難聞d,不過為左靚冇計,哈
mandy亦較暗左房間的燈,等我可以休息一下,順便發夢
(我o係度諗緊做完的firming效果.....)


之後再加多個倒模就大功告成
(呢個step係美容院自己加插的,如果去醫生度做就唔會有啦)


做完之後,真係白白滑滑(下圖為完成圖)


今次療程用的產品,它是法國的出品~


試後感:
Elite Beauty的staff很Helpful,一點都沒有Hardsell,
亦沒有一面做treatment一面sell的情況
我覺得如果效果好,係不需要Hardsell都會有人賣course,
另外開始療程及進行中都有解釋,令人很放心,值得一讚



 
Contact Me: littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner

Blogspot
TheZtyleBeautylifeFanPiece

BECB@BeautyexchangeOpenriceShe.com




You Might Also Like

7 意見

Like Me Facebook