年年18歲的美肌聚會

下午1:30

相信最近都常常見到關詠荷小姐在不同的媒體出現
因為她最近成為了"美肌18"的代言人
作為一個已經成為左媽咪的職業女性,大家都好想知道
究竟有咩法寶.可以用有限的時間,令到自己的青春鎖著在18歲的時光
這次由瑞年國際為我們解說,要年年18歲,原來一o的都唔難,仲可以One step 完成



月中的時候參加了由瑞年國際主辦的"One Step"美肌午餐聚會
聚會選址在灣仔的La Bons Brasserie,係一間食意大利x法國 Fusion菜的餐廳
地址一d都唔難搵,o係合和中心的斜對面,一去到就見到大大個關詠荷小姐的巨形紙版歡迎我們~


一開始由有線的主播Albert 為我地作簡單的介紹


再請來瑞年國際的Brian為我們解釋品牌理念同解釋點樣可以One Step美肌
食落肚的野都係知清楚好d~



一聽到有產品原來有鎖鈣技術,我立即醒一醒,因為我食左咁多SSRI(血清素調節劑for情緒病)
係會比其他同齡女生,容易些有骨質疏鬆的情況~
o係扮靚的同時,仲可以預防骨質疏鬆,呢d先係由外而內一Take搞掂,
真係有One Step的功效~
呢個產品上年o係亞洲地區已經有賣左超過"800,000,000"片.....(太多"0"唔識數)
仲已經做晒安全測試,唔會有農藥,重金屬的出現,加上由香港GMP生產,絕對不用擔心唔知食左D咩落肚仔

聽完Brain的講解,大會安排左少少遊戲,令大家對4in1的concept更加加深

我地已經好快,但都係得第二,唉唉唉........

玩完遊戲就開始我地的午餐,enjoy~


食到咁上下,就安排左著名的形象設計Lan Ting小姐為我地講解美容扮靚的心得
原來佢係第一代的Blogger,真係失覺晒呢~

其中佢同我地一齊玩左個小遊戲,係關於潛意識的~
對於潛意識我只知道催眠可以做到,(因為我試過催眠嘛)
當我們都見到自己的手指長了,很神奇的潛意識
原來我們可以透過潛意識去達成願望,藍婷小姐又袋錢落我地袋,多謝晒


之後就係我地o既主菜同埋甜品,因為我地台冇人食牛,所以影唔到相啦~


食完甜品,當然把握機會同在場的各位靚人拍照留念
超鐘意藍婷小姐那句" We sell experience" 呵呵~


同枱的美女~Janjan, Emily,千千,仲有日日o係roadshow見到o既阿Bi(Kathy)~


大家都滿載而歸,除了美肌18兩大盒,仲有品牌送給我們的鏡盒
品牌亦好細心,安排埋維他命C俾我地一齊服用,
原來每日5粒再加1000mg的維C,會更加快有效,好多準新娘子都會咁食
而我咁心急的人,當然想快D見效啦~



最後多謝美肌18的邀請,令我渡過了一個開心中午~



 
Contact Me: littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner

Blogspot
TheZtyleBeautylifeFanPiece

BECB@BeautyexchangeOpenriceShe.com

You Might Also Like

1 意見

Like Me Facebook