我的近況~~私人教授手語歌

下午3:08

寫左咁多我的白老鼠生涯,
都係時候講下我的近況,

最近我的情緒方面間唔中都有d波動 (但又未至於會傷害自己o個種)
咁多年,其實都習慣左上上落落的日子,講起o黎都有d無奈

上次提到我除左開始減藥之外
仲開始幫人做婚宴回禮小禮物
o個日同新人傾緊小禮物要求o既時候,新郎知道左我會手語
所以佢就請左我做去o既私人手語老師
教佢一首手語歌,作為婚宴時表演俾佢太太(同埋賓客)欣賞

上星期去左佢地o既婚宴(因為我在表演時,會企在一邊"提水")
睇到佢俾返我o既video,感動的感覺依然存在...
(因為當時我只是掛著"提水",沒有好好欣賞呢)

差唔多半年冇教手語,之前都係教下A仔,MR (自閉,智障兒童)
(或者是電影電視的翻譯工作)

每每看到我教的學生表演,看到他們為不同的目標努力,我都覺得好感動
不論為的是比賽,或是簡單的表演也好.....

其實教學的過程每次我都會有不同的得著,
最簡單的就是欣賞他們的專注,
他們都在提醒我"只要肯努力就一定可以成功的"


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook