我減藥啦~

下午10:07

昨日返左醫生大人度覆診
因為情緒o岩o岩先好返d (其實都係麻麻地)
開始時我又是表演貼牆 (如果冇左幅牆我真係唔知點算)
最後更玩手機唔理佢,結果俾醫生大人叫我唔好再玩

之後我俾左本簿佢睇 (平時我們溝通用的)
我o係入面寫左回應佢上次問題我的看法
(佢上次問左我兩條問題,我當時冇答到,我話下次答佢,
  我真係好認真諗清楚先答佢,我話下次話佢知....唔係諗住hea佢o架!)

佢睇完就話我答o既答案係大題目,今次講唔晒
(咁我咪話分兩次傾,留返一題下次傾)

一個係比較貼身的問題,
雖然我都冇咩可能會做得出~ (其實.....我估唔到會傾到o個d野呢)

另一個係關於未來的問題,係一個令我好迷茫,一直唔敢想亦想唔通的問題
聽完佢講我又有d新的睇法....
雖然唔知自己做唔做到,但我會嘗試付出
(呢句係聰明人先會明,如果唔明可以pm我,呵!唔好俾人知自己唔夠聰明)

另外我今日減左藥呀~(只係減左半粒solian~)
但係我都好開心.....

醫生大人送左以下三樣東西俾我



呢排少左update blog,因為最近忙左好多呀~
我而家開始幫人做婚宴回禮小禮物,
o岩o岩先做左1,200個cupcakes,搞左兩日,覺得自己好似工廠妹呢

我會盡快upload我d作品上o黎俾大家欣賞,
大家可以留言同我講聲"工廠妹萬歲"嗎~ 哈哈哈


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook