收穫良多的一天~另加最新講座資料

下午2:43

相信前一排都好多Blogger收到一個叫"排毒清道夫"或者"Body-sos 寶健先鋒"的電話
說中了什麼福袋~
我都收到呢個電話,當時覺得講電話o個位女仕好搞笑,有時九唔搭八,
不過見佢又冇咩惡意,見得閒就同佢傾左一陣~


之後再收到公司的資深健康顧問Dr.Lau親自來電邀請,到尖沙咀的showroom一遊


Dr.Lau係一個好友善的顧問,對於有關健康上的各樣,佢都好樂意同大家分享佢的睇法
言談間,佢知我除左有憂鬱之外,另外仲有一個好大的問題,就係瞓得唔好,所以佢除左俾我試"排毒清道夫"之外,私人俾左一大盒Detox俾我返屋企試~

雖然佢懷有一個大肚腩,好似身為一個顧問冇咩說服力,
但一到血管測試就露晒底,我地兩個身為70後的青春少艾,竟然比差不多60歲的Dr.Lau還要差呢~(因為拍不到照,所以就放不到照片了)


不如看看我的收穫,除了"排毒清道夫"之外,還有Detox一大盒...
另外仲有喉糖,即日試過加落coffee度飲,真的香濃了很多呢



我的頑皮小表妹都有份,Dr.說吃了就不會佻皮,會乖一些,因為我表妹真的很.....頑皮


如果大家都想親身試一下血管測試,可以下星期去他們所搞的講座,Dr.Lau 更加會為大家測試血管年齡~
想去o既就快d打電話啦~仲會有豐富的禮品 (包括detox 同排毒清道夫)


講座詳情
日期 : 十月六日 (星期三)
時間 : 晚上七時
地點 :  Body-SOS
â 寶健專門店 (留位電話:3622-1488)
尖沙咀加連威老道2號愛賓大廈6樓608


好期待他們真的可以改善我的問題,(我食左咁多西藥一定有便便問題啦),大家要繼續留意我的update哦~


You Might Also Like

1 意見

Like Me Facebook