我有少少鐘意左佢.....

下午12:22

我究竟鐘意左咩呢?!...... 想知就睇埋落去啦.....

今日我要介紹o既係我o既新寵-- Mioggi Whitening BB Cream,
我已經玩左幾個月啦~愈用愈鐘意~
首先,佢一D都唔厚,上左面一D都唔焗,
(我最憎D野撻住塊面,一撻住我就會控制唔到自己走去洗面)
so far 用左咁耐都冇生粒粒,雖然顏色有d白,但上左面又唔會死白
(連我咁Tanned的膚色都o岩用)
薄薄一層就可以遮到大部分的紅印,敏感位置
仲有,佢有控油效果....亦有SPF32+++ (多油o既季節用就o岩晒)
即係話做完基本護理就可以單用佢,連防曬都可以慳返,夠晒方便

係未好吸引呢?我敗的時候有折,都係160幾一支,
Mioggi 成日都會做不同的Promo,有興趣的話就要留意下啦

講大家都唔明,去相先....



踏入秋天, Mioggi又出左新的 閃鑽BB Cream,

唔知兩者有咩分別呢?!

我而家又想試新野,又怕唔o岩用

點算好呢? (我驚繼續用Whitening BB會乾
)

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook