四合一,係未真係得?

下午1:13

月中有幸受到邀請,試食全新到港的美肌產品"胺基奈美肌18"(聚會詳情可按此回顧)
到而家都食左差不多有半個月時間了,o係時候睇下"One Step護膚",其實係有冇可能?!




未食呢個產品之前,我o既皮膚係有時會好乾(特別係手肘位),面上仲有少少雀斑仔

食左兩個星期,覺得自己的皮膚冇咁乾,最明顯的是手肘的乾紋都少左
令人驚喜的是,它真的能做到鎖鈣的功效 (它有美國的鎖鈣技術)
我每個月都有check住骨質密度的習慣,今個月竟然keep到沒有差到,好suprise呢~

(因為我唔飲得奶,我只可以在其他食物方面吸取,身為中女的我,已經過左吸收的高峰期,
而家keep到唔差落去已經好好ga la)


呢兩個星期我都冇特別敷mask,但都仲可以keep到皮膚滑滑的(呢個星期天氣急轉之下)
另外虎紋都有少少減淡了~(以食左兩個星期就有呢個效果都已經唔錯lor)
仲比之前面色好/紅潤左,斑斑都有淡化的跡象^_^



我係每日食完早餐之後同埋晚餐前各食5粒,另外再加埋2粒(500mg)的維他命C一齊服用,
唯獨是好大粒,如果唔係吞開藥的,都會有d難度 (當然對於我,no problem啦~)


呢個產品o岩晒又想懶又貪靚o既我~

有個好康要告訴大家:
而家買美肌18就有機會贏取iPhone4一部,參加詳情可參閱Amilok的facebook


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook