dejavu~我終於見到自己有眼睫毛了

下午3:45

最近有機會試用dejavu一系列的睫毛液
我係超級手殘,加上又單眼皮,要畫一條見得人的眼線都比其他人難

先試有濃密效果的Lash Knockout,
我只係簡單地塗了兩次,就已經有一定的濃密效果~唔信?去圖.....


之後我用眼線畫了一條粗粗的眼線,因為我是單眼皮,所以我畫得特別粗些
產品設計是扭扭的,會聽到"啪"一聲,唔需要扭太多出來,因為好易斷(我就係斷左囉)

佢可以keep到一整日都唔會變熊貓眼的~讚


之後當然要整埋下眼睫毛BB,平時D睫毛液掃頭都比較大,
對於手殘的我,永遠都做唔好,呢個Tiny Sniper,因為掃頭細,好容易就用到
仲可以遂一上色好方便呢~

之後再要更加長,就再加呢支Fiberwig,顧名思義它有很多Fiber(纖維)
但一d都冇甲由腳的出現~


最後俾大家睇張全家福,認住佢地,佢地o係sasa,卓悅,同埋大型連鎖店都有上架~


最後當然有驚嚇場面,我的before and after 相~


第一次出妝文,希望大家喜歡我的分享



Contact Me: littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner

Blogspot
TheZtyleBeautylifeFanPiece

BECB@BeautyexchangeOpenriceShe.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook