水源充足的Oasis Medical Centre

上午12:15

出席講座前的下午,終於有時間去了位於銅鑼灣Oasis Medical Centre
大大個海報,一定唔會入錯門口,裝修風格似(睇醫生o既)診所多過美容中心
牆上仲有主診醫生李醫生的唔同的cert,更加似診所~
一坐底姑娘就俾左杯水



我就係坐o係呢個waiting area 填 form啦~


等左一陣就安排我見BA Pian,入到房佢先問我飲唔飲水,我話唔使(o岩o岩先飲完)
佢了解一下我平時的護膚習慣,之後佢就帶我去另一間房洗面,洗完面就會見醫生

入到房,枱上已準備好化妝綿同埋落妝水,自己動手抹~
姑娘又係o個句"你洗唔洗飲水?" 這是今日第三杯了~

洗完面等左一陣就見醫生,主診o既李醫生係一個年輕的醫生
佢用Powerpoint 簡單解釋左一陣做療程的風險同埋效果
之後佢決定同我先塗麻醉藥,我已經有同佢講左我唔怕痛

又去返之前洗面的房間,姑娘同我塗完,又是那句"要不要飲水?"
不過她們都蠻細心,今次的水杯是多了一枝飲管的~
等了一會就有姑娘同我簽agreement,同埋講解下做完療程後的家居護理

(唉!塊面真係咩感覺都冇啦,真係俾人打巴都冇反應o個種~)


再等多一陣就抹走麻醉藥,準備入房打Laser,今次o既Laser 係波長1064的
可以收細毛孔同埋有去斑的功效~
入到房安頓好,就乖乖睡在床上等醫生,
但係醫生遲遲都未入房,姑娘同我講左不下十次"唔好意思"
見到姑娘不停用Handfree同出面o既人溝通,氣氛變得好緊張
我覺得自己好似就快俾人開刀咁~
(平時打Laser都唔會有呢個感覺)


等左15分鐘終於見到李醫生,佢一坐底就開始打Laser,
姑娘o係隔離幫手吹冷風,其實成個療程都無咩感覺,
因為塗了麻醉藥,連基本的痛都冇晒~
唔使一陣就搞掂,李醫生話我d理其實唔難搞~
之後要我起身去另一間房敷一個cool down的mask,
(個mask會敷5分鐘,但轉房一上一落都已經無左三分鐘)


敷完mask之後,去返洗面間房整理一下,終於走得~
d 麻醉藥要成兩個鐘後先散,我o個日就係用個唔知咩表情去聽講座~

今次Trial,我由4:35搞到6:30先走得 (足足搞左兩個鐘~)
其中大部分時間都係等等等~
可能大集團,做咩都要跟程序,
例如我覺得敷mask要換房真的有點勞累,間房又唔係有人要用

佢叫我自己洗面之後,無人再check清楚係未真係乾淨就開始打Laser

在短短兩小時已經有6杯水出現 (仲未計我唔要o個兩杯)
Oasis Medical Centre 果然水源充足~


You Might Also Like

1 意見

Like Me Facebook