身先士卒試$388 k.o.唇毛(一年內我要KO晒) 海量圖

下午9:22

今日Kawai好開心,可以出席好友Cherie的第二間美容院的開幕典禮
睇住Cherie由一個Artiste成功轉型做專業的激光治療師,
真係替佢開心,可以搵到自己的興趣~

仲記得佢當年一邊做Artiste,一邊讀CIBTAC 同ITEC課程
(而我當年就常常做她的Model,對於她的手勢,我早就試過啦~)

先看看今日的盛況
一開始由阿Lok表演魔術,其間仲送出了Samples同優惠卷俾在場人士


之後更邀請了Cherie一齊表演其中一項
就是先把清水變成黑色的水,再經Cherie巧手一變,黑色的水就慢慢變回清水
喻意皮膚或會受過污染,但只要Cherie/Skinpro的美容師的巧手,就可以化腐朽為神奇,變回之未受污染前一樣 (我知道這是Cherie第一次表演魔術,有版有眼呢~)


之後就請來今日的嘉賓,分享一下美容的心得


剪綵,祝酒後,就到了切燒猪的環節


之後仲有茶點招待各位來賓 (我好肚餓,因為我唔知醒,一起身就飛出去啦,都冇食過野囉)

而今日出席的朋友,仲可以用$88試做全線療程呢!

其實我呢......早於兩個星期前已秘密地去了新店參觀

(店舖亦繼續賣ISclincial同SESHA 抗醣化的系列產品)
新店比舊店(沙田店)面積更大,大約有7間房間.....
亦可以淋浴,唯一缺點就是沒有洗手間,如果要去Toilet,就要行多幾步去商場啦~
店舖有好舒服的梳化,牆上面亦掛住多張證書......
房裡有Locker,亦有雙人房,即係可以同朋友一齊扮靚靚啦


而我上次都試左11月的Promotion, 就係$388 包一年激光任脫唇毛(係激光唔係彩光)
大約5-10分鐘就可以All Clear 所有肉眼見到的毛毛,
不如俾大家睇下個Before and After

(我都唔知自己點解會美人生鬚囉~呢個問題都困擾左我一段時間la)
$388只係做到11月尾,有興趣快d打電話去Book啦


今日見到部新機,只要碌幾碌就可以做到瘦身,面部提升的效果
仲可以平衡副交感神經,平衡壓力,做完仲會瞓得好好~
你地都知我瞓得唔好,好想試

見到試做Demo的,真係有即時效果~
因為今日趕住走,搵日要落去8下先~

希望大家喜歡我的分享~
有興趣可以去 Skinpro 官網看看哦

最後送上我今日拍的照片(回到家才發現沒有和阿Lok拍照呢)

今日還見到兩位靚靚Bloggers,阿B 同 Lisa,仲有Cherie以前的助手同媽媽~


You Might Also Like

1 意見

Like Me Facebook