u magazine x 旅行家x 昂坪360 -- 重陽登高棧道行

上午10:57

重陽節當日我同貓參加了由"u magazine x 旅行家x 昂坪360"合辦的 "重陽登高棧道行"
星期六一早就在東涌地鐵站集合,20位Bloggers加埋旅行家的嘉賓,
大約有100位參加者,好多人好熱鬧呢~




集合完我們先坐昂坪360上山,沿途可以看到美麗的風景
當日天氣都算唔錯,係比較大霧左d


當見到大佛就代表我地已經差唔多去到目的地la~



落左欖車就見到古色古香的昂坪市集~


之後就由昂坪360的導賞員阿康為我地介紹各個景點


途中見到的小花"風雨花",阿康說不要記錯"風雨蘭"(某機構的名字)


之後帶了我們去看一棵樹.見到佢生滿青苔,大家都好好奇摸摸它~
感覺是水水的,很奇怪呢~樹葉仲有香味,味道濃烈,可以僻蟲
最搞笑係我地傳完之後,阿康話記住要洗手~




之後我地仲發現左呢個....我地叫佢做"天然K"
阿康話佢係Decaf Coffee 豆,但有興奮的作用,同K一樣
佢講完全場笑爆~ 我好想摘返屋企種,唔知會唔會俾人拉



一直行就到心經簡林~欣賞排列成數字"無限"的心經簡林



行完心經簡林,早上的活動就完結了
之後就係午餐時間,吃完午餐就開始今日的重頭節目"棧道行"
我地選擇了在寶蓮禪寺食齋~都係一向水準,so far so good 咁啦~


吃完午飯就開始了棧道行,原來它的另一個名字叫彌勒山郊遊徑
見到360在我地頭上經過真的很興奮,我地仲大叫,而欖車上的人都同我地揮手


行左個半鐘已經有少少想放棄,但導遊同我地講我地已經行左1/3
我地才知原來一直都有地標(我地冇留意),佢話我地由23開始行到17,仲有2/3就完成
之後我地o係咁行o係咁行,終於行到去終點(我都要讚一下自己的堅持~)
點知就俾我地見到呢個牌~(咩叫自己承擔風險呀?)
行左兩個鐘真係有d腳軟,記住要好似阿貓咁拉下筋呀~


做完咁強烈的運動,我地都要好好對自己,食左個好豐富的晚餐呢
今次係我第一次行山(除了中學地理field trip外),
如果唔係阿貓提醒我要帶行山仗,相信我地都完成唔到

最後當然要多謝U magazine的邀請~

我地行完對腳好似斷左咁~



Contact Me: littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner

Blogspot
TheZtyleBeautylifeFanPiece

BECB@BeautyexchangeOpenriceShe.com

You Might Also Like

3 意見

Like Me Facebook