書籍推介~女人.最快樂

上午11:08

呢個星期睇左一本好書,叫做"女人.最快樂--型女必備的10個幸福信念"
書入面細分10個Chapters,總結十個現代女性要快樂成功,必備的心靈素質。

睇完呢本書,特別是"別以淚水自瀆"的一章,令我明白更多
我要恨恨地告別"以淚水換取同情呵護"的日子~
但我不會說"Try My Best"的,原因在最後一章已清楚說明
(想知的,就要買來看看啦!!!強烈推介哦)


p.s. 書的內容都很實用,唯獨是訂裝的問題,多揭幾次我的書已經散了一半~唉,好心痛呢        

註:作者方奕元係Now財經台的前主播,
(因為我屋企冇"Now",所以我對佢o既認識係"0",我都係睇完本書之後上網search到的)
她現在是 註冊催眠治療師 及 "Mind Concepts方圓催眠治療"創辦人
書中寫的都是生活化的實例,亦有簡單的小Tricks
,實際上是一本工具書呢~

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook