覆診記 18/11/2010

上午1:34

前兩日返左醫生大人度覆診,
佢一見到我,就話我咁忙,斷估我都係冇功課交
識左佢一年多,佢真係開始了解我份人囉~
(我唔係無做到,其實衰d講句都叫做左1/4咁大把)

因為我用左d時間去寫其他野~仲寫左7大版滿滿的
我係寫字快過打字少少o既人 (因為打字要拆字要諗嘛)
平均一版要用寫45分鐘至1個鐘,o個度又已經冇左至少七個鐘,
真係痴Q線(我係話我自己,我臨見佢前一日,先發現自己寫鬼左咁多,有想過撕左幾頁走)
但因為寫到好亂,大人咁醒,撕左實俾佢發現.......

結果佢齋睇都睇左20分鐘囉~真係sorry,下次唔會多過7版
雖然佢把口講話7版入面無豬噏o者~其實點會無呀~
(素黑話女性講野有80%
豬噏)
希望搵到我想講的20%重點~呵!

有幸見到我寫呢7頁紙的人,都話係"字字有血出"
因為我寫到有人叫又唔睬,自言自語,寫寫下又無啦啦喊,喊完又寫過

返到屋企倒左一大堆野出黎,阿媽問我"究竟你係去打劫定係去覆診ga ?"



我唔要同你做同學ar~大人你大過我ga~一係你留班陪我啦~哈~


其實我都係俾大人見到我一次o者,就係見佢o既前兩日
我同貓去左聽am730的講座,因為大人在am有地盤,當晚亦是其中一位嘉賓
另外的嘉賓是素黑同埋林凱詩小姐
(其他相我uplaod左去facebook,要睇自己去睇啦!)


p.s.昨日睇完清明上河圖,繼續大戰o個3/4份功課~
     醫生大人你大鑊啦~我會o係你開業4周年送份大禮俾你~係咩?下回分解啦~

You Might Also Like

4 意見

Like Me Facebook