非常溫和的去角質煥膚精華

下午8:53

最近收到雅施化妝品中心的邀請,試用最新代理的
A.C. Natural 極速美白煥膚精華

上個星期中已收到包裹,包得好穩妥,入面仲有一封信,
20ml的試用裝,細細支,對於我地呢d鐘意試新野的人來說就o岩o岩好~



除了富含AHA水果精華,還蘊含了豐富的中藥滋養成份,
例如
冬蟲夏草、人參及靈芝,
有效強化組織,保持肌膚彈性及調理肌膚,保持濕潤
大家關心的另一個課題,就是它是"四無"(無香料,無色素,無礦物油及無防腐劑)

雖然他擁有精華液的名字,但它的質地一點也不稠,其實似Toner多一點
在試用的短短一星期,我依足指示一星期只使用2至3次
我通常會在晚間的時間用,先把面洗乾淨,再用上它拭面,之後再敷mask或做其他保養

不如先看看我的Before and After再說
* 本來白雪雪的化妝棉,一下子就變了灰灰黑黑的,
   看真一點,抹出來的不是灰塵,是一點點的死皮(老舊角質)

而抹過的面,亦不會變得乾,相反覺得水水嫰嫰的

總括來說,我是蠻喜歡這個產品哦, 雖然美白的功效暫時未看到

因為我係一個幾粗魯的女孩,常常覺得用磨砂都會"就唔到力"
有時為左加強效果,仲會好似"省煲底"咁省~
因為呢個產品無粒子,一定唔會省穿左塊面,哈~

另外,我覺得呢個Product好似Clinique的Toner 2, 不過感覺上佢就比較mild d,
因為佢應該無酒精,用完冇咁乾,冬天的季節我會prefer用呢個多d

貸裝價錢為 $476 / 100ml,有興趣可以去代理的雅施看看哦~

最後當然要多謝雅施的安排,令我在有限的時間,輕輕鬆鬆就可以做到去角質的效果~


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook