我都去左睇清明上河圖

上午11:59

上星期五的下午,我得到一個難得的機會,
可以親自去到亞洲國際博覽館欣賞全民熱話"清明上河圖"

我都係第一次去亞洲博覽館, 唉~一想到咁鬼遠就唔想去
一入到門口就見到大大張poster掛左o係天花版,仲有鬼死咁多人,好似行花市咁



因為我們的旅遊巴早了一小時到達,我們唯有周圍看看
場內有賣紀念品的Booth,睇的人多過買的 (不過都好多人睇呀)


行左一陣終於差唔多時間入場啦~
記住要拎我手上的書仔,入面有寫明12個景點ga~
團體票同公開售票的不同,不是電腦"飛",是4色印刷的~


入到場先有一堆解構"清明上河圖"圖文~大約有十多塊(我貼住其中幾張)
如果對宋代歷史不太清楚,可以先行補課,但建議唔好花太多時間~




仲有o個mini版的


行完之後就入到展覽廳,好大好壯觀~ 大約4分鐘就一個循環
星期五下午都好鬼多人囉~


展覽廳後面仲有仿製品展出~


先來一個全景,看看有多震撼




再看日轉夜景




呢個紅衣的小孩就是令到場內的人we嘩鬼叫
我都唔執輸影左條video~


如果仲未去o既朋友,我可以俾個tips你地:
"就係唔好o係出面玩咁耐,一個鐘真係唔夠用囉"
我行左一半已經冇左45分鐘啦....~




You Might Also Like

3 意見

Like Me Facebook