Beautylife x Beautelife 好滿意的一次體驗

上午11:11

在剛過去的星期二下午,偷閒去了"Beautelife美麗人生"(銅鑼灣分店)Facial體驗活動
(唔係路痴的我,都搵左十分鐘先搵到,其實加寧街正確位置就是在LCX隔離)


一坐低,Supervisor Vivian 就俾左杯溫水我
原來銅鑼灣店只係開左幾個月時間,所以感覺"好新淨"
o係waiting area仲有部電視,不停播緊由代言人(麥家琪小姐)為店舖拍攝廣告的making of
初時我是選了白淡斑護理療程的,但Vivian看到我的皮膚狀況,佢就建議我轉做保濕療程


等左一陣就有房間了,我的房間是雙人房,換言之可以同朋友約埋一齊扮靚
因為今次的療程有肩頸按摩,所以要換衫,衫就掛在門後,
店舖是有Locker提供的,但係佢冇話我知(我都係之後先知),
所以我的隨身物就放在隔離床上好了

換好衫美容師Lily就入來了,佢係IPL Therapist,
原來我今日o既Facial係全人手,唔會用機,
聽到之後勁期待(因為我覺得人手做o既Facial矜貴好多~~)

佢先為我用洗面奶洗面,Peeling,針清,修眉,倒膜,最後係肩頸按摩
每一個步驟佢都會講得好清楚,令我好放心

一路做的時候,大家傾左好多關於護膚的心得~
佢特別提醒我打完激光要敷多d保濕的mask,但滋潤的就要避免
呢個Facial好特別,連Stream都沒有用,因為之前用o既Peeling已經有呢個功能
除左針清完之後用消炎機外,就真係全部用手
另外,Lily幫我敷上按摩膏後,就用手不斷在上面按摩,手勢類似韓式按摩
呢個係Beaute-life的獨有手勢,係根據經絡療法,通過不斷的按壓去達到排毒的效果
我的感覺係有d位有d酸痛,但好舒服,所以到倒膜時已經瞓著左~

最後的按摩真的很正,星期二晚我沒有食安眠藥都睡得很好~
做完的時間,Lily仲用一條好熱的毛巾幫我抹身,好舒服

整個Facial做了大約1.5小時,我走的時候已經是下午4時了 (我是2時到達的)
我對全身按摩那個很有興趣,但因為趕時間返工(結果我返工趕到甩碌)

唔好講咁多,睇效果最實際~
(此張的after 是三日後拍的,因為針清完很紅呢~)
大部分因為轉天氣起的粒粒都KO晒....


即時拍的照片,(請無視我的癲婆造型,呵!)


換好衫出到去,Vivian都有簡單介紹一下她們的Plan,但一點也不Hardsell
佢見我趕時間就俾我走先,仲留左卡片俾我
如果唔係趕時間我應該會乖乖俾$啦~呵

最後俾大家睇下各種療程的資料~



You Might Also Like

1 意見

Like Me Facebook