我的第一個馬賽克製成品 (工聯會xArtsquare)

上午10:09

上星期五去睇完清明上河圖之後,就不斷病,頭好痛,又嘔,...
終於都到左星期三,又係去Artsquare上馬賽克堂(3rd lesson)的日子
每個星期都有一件事係真心期待的,我想都應該是好事吧



一去到先認返自己的作品~
填埋顏色就真真正正可以帶我的第一件製成品回家了~


其實上堂已經開始我的第二個Task~是4R的相架ar~(如果係做鏡架我會更開心)
上堂已經揀好左顏色,今堂只是密密剪&貼~
上一堂都仲未好有信心剪磚,今堂剪多左,又ok 喎,果然Practice makes Perfect~呵~
今次只可以用紙皮石,我喜愛的閃閃磚,唯有暫時放棄一下啦~
Maggy話鐘意砌圖的人一定會好開心,哈~以我無心機玩puzzle都叫做砌得開心~
話咁快又完成左一行 (......話咁快又落堂)
快樂的時光永遠都係咁快ge~

食左藥好鬼眼瞓,下次再同大家分享一下我的進度~

伸延閱讀:
又有新搞作~馬賽克工藝初班 (工聯會 x Artsquare)

You Might Also Like

2 意見

Like Me Facebook