🎄又食又拎 ❄ 聖誕限定純素食下午茶 ❄THE CAKERY🎄

下午1:30

終於踏入12月,卻沒有太大的冬日感覺,唯有自製聖誕感覺~~
平安夜之後就係一連串的假期,上星期同朋友即興去食下午茶(朋友是純素者),本來我地係打算去中環半山的Another Day。後來卻發現下午茶只在星期六日才供應,最後找到銅鑼灣利園二期的The Cakery!!!

今次呢套下午茶屬於期間限定,只在聖誕節期間供應,想食除左要快之外,仲要提早預訂。Tea Set 以Advent Calendar 的設計,當中幾格已預先放了小禮品,包括有TeaPigs茶包,John Masters Organic 的洗頭水都有,玩下食下又有提早拆禮物感覺係幾開心的!

供應的食物都是純素(沒蛋奶成份),價錢包兩杯飲品有三款植物奶可以選擇,食完零罪惡感!

第一格我開到是Regency
Mulled Wine Spices,

只要加入喜歡的紅酒,加熱後就會成為傳統聖誕Mulled Wine啦!
Impossible Meat小漢堡相比同是植物肉類的Beyond Meat,我自己就比較鐘情Impossible Meat,除了口感同味道都同真牛肉相差不遠外,素扒加了豆血紅蛋白,多了兩分肉食的鐵味~Beyond Meat 豆味重,味道層次沒太豐富。
 
加入了Superfood的奇亞籽布甸,椰子味道幾突出,
面頭灑上了果仁及紅莓,味道因此更為豐富,少少甜屬於清新風。

純素迷你cupcakes會視乎當日的供貨,我地o個日係無花果同埋Popseed口味,
兩款都唔太甜,雖然無加蛋奶,但質感鬆軟唔甜,入面有少量的果碎保持濕潤感。
配了自家製橘子醬,可根據自己的喜好加入Cupcake中,滿足了甜牙而不內疚~

為TeaSet 添上聖誕色彩的薑餅人

兩款聖誕感覺的蛋糕,Baby Rudy Tiny Winter’s Glow蛋糕,左邊蠟燭型外層是比較硬身的白朱古力入面係穀麥蛋糕,右邊小鹿造型是酒味比較重的~兩款一濃一淡各有特色!

下午茶食物款式唔算太多,咸點只有兩款,
但因為加了不同的Superfood(如奇亞籽),加上素食多是豆類製品,所以食了大半已感到飽!
禮物的大合照:John Masters Organics、Regency SpiceTeapigs茶包、乾果及果醬食完仲有一堆禮物可以拎走,聖誕節係開心的!

The Cakery

價錢:$269/ 位; $538/ 2位 (需預訂) 
日期:2018年12月14日-12月31日
地址:銅鑼灣利園二期 124 號店
電話:(852) 2816 1838


For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook