✿ 生日飯後番外篇 ♥ 嚐新 ♥ 小皇國甜品 Little Kingdom Dessert✿

下午1:30

之前寫了一篇文章是關於生日飯局,一小時光速上菜,再被趕走,
本來想幫襯下它們的甜品,但侍應話20分鐘要還台,
食得咁趕,食到胃痛,還俾你一世唔好再見!!
身處旺角朗豪坊,查實我又不怕無甜品食,只是好食同唔好食~~

同行朋友本來話去食 五代同X 或  滿 X,
但我就覺得又係這兩間,而且出品都是一般過一般.....
最後在路邊,見到有個小皇國甜品的易拉架,二話不說決定試新野~

今日我叫左蛋白燉椰皇,索價大概是40多元吧! 
是即叫即做,所以要等15分鐘左右,
原個椰皇上台,蛋白夠滑,椰子味亦香濃,
只是剛剛燉好,入口還是熱辣辣,要慢慢吃呢!!


朋友叫了 抹茶奶凍 ($32), 
Kawai 不吃奶類制品,所以就無試食,
但我手多多,用手拍台碟邊,看到奶凍是不停的彈彈彈....
應該入口是幾彈牙的!而且賣相都幾靚~~


侍應多是年青人,服務我覺得OK,
只是店面比較小,如果同行人多就不建議去了!坐得不舒服~


小皇國甜品 Little Kingdom Dessert
旺角山東街36A地下  3428 2282 (下午2時才開舖)




For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyle

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook