.。₀:✿ 份子釘系列陪我微笑過冬 ♥ Dr.Jart+ Ceramidin ✿:₀。

下午1:30

今年的冬天看似來得特別慢,十二月要著大褸的日子廖廖可數,
但其實天氣不冷的同時,乾燥已悄悄的到來了!


日前,Kawai 來到了莎莎香港的Dr.Jart+ Ceramidin 的發佈會,
因為今年份子釘 Ceramidin 系列再添新成員,而且產品不單只用在面上,連身體都可受惠!

今次加入的四位新成員,包括:
CeramidinTM Day Tint 份子釘滋潤保濕急救日霜
CeramidinTM Mask 份子釘滋潤保濕急救面膜
CeramidinTM Body Lotion 份子釘滋潤保濕急救潤膚乳
CeramidinTM Body Cream 份子釘滋潤保濕急救潤膚霜

10 FREE System
配方通過皮膚過敏測試,不含人造香料、人造色素、三乙醇胺、Paraben類防腐劑、
二苯甲酮、滑石、三氯生、凡士林、動物原料、礦物油

來到會場,仲安排左小遊戲玩,今次是用畫筆設計一個屬於自己的布袋,呢個就係我嘅設計,話時話,我覺得自己都畫得幾靚㗎!


仲有好味的Refreshment 

活動開始啦,先由韓國的品牌代表介紹下Dr.Jart+ 的背景,原來Dr.Jart+ 呢個字係包括左Dr.Jung 同 Art 在其中,在韓國仲係每幾個女生,就有一個會選用Dr.Jart+ 的BB Cream 呀!

Ceramidin™ = Ceramide 份子釘+In 注入
皇牌成份份子釘-3 係由酵母發酵而成,安全而且純度高(>90%) ,
是各種份子釘中功效最顯著,具有高效修復肌膚屏障功能。

 建立及維持皮膚屏障功能
 防止皮膚的水份蒸發,滋潤並鎖緊水份
 保護皮膚,對抗外界(刺激性物質、細菌等)的侵害
*細胞間脂質的組成物質包括:份子釘55%、脂肪酸20%、膽固醇15%、膽固醇酯10%

能填補皮膚角質層內角質細間隙的主要成份,約佔細胞脂質的55%*
份子釘均勻排列於角質層,形成層狀結構(薄層結水份能保留在這間隙內水分)

我都即場試用了幾款新的產品 
CeramidinTM Body Cream 份子釘滋潤保濕急救潤膚霜
特別採用與皮膚脂質結構相近的液體乳劑技術 (Liquid Emulsion Technology),
有助強化及增加角質層儲水力,從而保持皮膚水油平衡及促進膠原蛋白的合成,能舒緩身體皮膚乾燥、粗糙及微癢症狀,更有效預防及減少妊娠紋,全面滋潤身體每一吋肌膚。看似厚身,但好好推,質感似軟身的奶油!

CeramidinTM Day Tint 份子釘滋潤保濕急救日霜 蘊含份子釘-3及天然保濕因子,有助舒緩及修護乾燥受損皮膚,對抗日間強烈的紫外線,同時自然修飾泛紅皮膚,令皮膚回復健康潤澤。一次過保濕、修護及修飾肌膚,讓肌膚無須再受乾燥之苦!

產品呈自然膚色,有SPF15+的防曬度,質感好水潤,有點似薄身的防曬,
適合想要少少Tuned 效果的朋友使用!

份子釘-3主要效果是保濕,當然唔少得保濕面膜, 
CeramidinTM Mask 份子釘滋潤保濕急救面膜
採用納米纖維材質,質感柔軟貼面。
面膜精華以液體乳劑技術(Liquid Emulsion Technology)優化而成,與皮膚脂質結構相近,
有助強化及增加角質層儲水力,即時為肌膚注入大量水份,舒緩並修護乾燥受損皮膚,
為肌膚帶來最溫和的水潤保濕體驗。
即場敷左十分鐘,手上的乾紋立時無左大半,而白色的精華也不會好笠!

我好開心呀!我畫的小袋竟然嬴左!仲得到好豐富的Dr.Jart+禮物,既驚又喜呢!


CeramidinTM Body Lotion 份子釘滋潤保濕急救潤膚乳
乳質感柔滑水潤,特別採用與皮膚脂質結構相近的液體乳劑技術 (Liquid Emulsion Technology),有助強化及增加角質層儲水力,從而保持皮膚水油平衡,舒緩身體皮膚乾燥、粗糙及微癢症狀,用後身體肌膚回復柔軟潤澤。




產品係呈奶白色,質感水水的,搽左上最乾的膝蓋位,立即就吸收晒,親膚性不錯,仲有淡淡的香味,保濕效果仲可以Keep 到半日。


天氣轉,我都開始有啲乾紋仔出現,喺活動見到手紋立時改善,返到屋企立即用上面睇睇!
CeramidinTM Mask 份子釘滋潤保濕急救面膜(一盒五片)

每片含25ml 精華,包裝有英文的簡介

洗完臉及爽膚後即可使用,敷上15-20分鐘可按摩直至精華全吸收。

面膜係白色厚身紙質,上面舖滿了大量的奶白色精華,剪裁貼面,而且不易滑落或滴漏。

15分鐘後,見到乾紋也有所改善,面色更加白裡透紅。
袋內的精華,當然不會浪費,直接用人手按摩直至吸收。可能太乾,好快就吸光光了!

之前都有試過用Dr.Jart+ 份子釘系列,感覺都一般覺得笠左少少,
但自從上年變了乾肌後,今次再試卻覺得既非常適合,兩者中特別喜歡面膜的效果,
長效滋潤而不笠,永遠都是我追求的用後感!

以上產品由莎莎香港提供
更多產品資料,可按以下連結至 Facebook / 官方網頁



For Collaboration and Invitation,
 

Please send to : littlecatt@gmail.com 
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook