(。・ω・)ノ帶男友嘆泰式高茶 ♥ 泰燒遙♥

下午1:30

星期六下午做咩好?問我就一定係答去high tea ! 條街咁多人,識揀一定係室內活動!

今日約左Mr.K食下午茶,男仔都唔會食到太甜, 最後我地決定左去尖沙咀嘅泰燒遙,因為上次食過味道唔錯,仲有其他原因,稍後會講.....!

呢個係二人前的泰式High Tea, 只於星期六日,下午三時至五時供應($338/2人)

熱盤咸點都幾多野食.....

除左咸點外,當然仲有甜品啦,另外送上四色 
醬汁,不過今次店員無主動解釋,醬汁如何配搭食材喔!不打緊,都是甜甜酸酸的泰系,自行試試看也不會出事!

先吃放在中間的串燒虎蝦
已去殼的虎蝦,帶有炭燒香,肉質彈牙,用竹籤吉住,免卻除殼就可以品嘗到啖啖肉。

西班牙黑毛豬豬頸肉,都係用炭燒方法,
平時比較多食西班牙黑毛豬做的Parma Ham, 豬頸肉都係第一次食,少左傳統豬的豬臊味,肉質嫩滑,肉汁豐富, 再用上炭燒的方法,啖啖肉之餘,更加香口。

我以為依個係普通的燒扇貝,無留意下面墊底係青木瓜沙律,青木瓜夠爽身,配上狠辣的調味,我係譚仔BB辣黨真心覺得好辣!
邊食邊想放棄,但係食落又好似唔係咁辣,結果都係食晒!不過之後覺得好辣呀!

仲有泰式生菜包,以翠綠新鮮的生菜包著肉碎,不用想也知兩者是絕配!呢度的肉碎加左少量的肥肉,令肉香更加吸引,加左啲菜呢個泰式下午茶營養更加平衡。

仲有燒到皮脆肉嫩的燒雞翼,用竹籤吉住食得更方便!

今次嘅甜品係用類似竹籠的的盛著,有點泰式的風情,兩層架放上多款的泰式甜點,
包括左泰式芒果糯米飯,所以份量也不少!

上層係泰式芒果糯米飯,佢有一半係普通糯米,糯米煙韌有咬口,與不太熟透的芒果最為匹配,不會太甜太漏,加埋甜甜的椰漿,味道實在不錯!

仲有我最愛的泰式椰子甜品,包括椰汁西米糕同椰青糕,
椰青糕係第一次食,食得出用左好簡單的材料,就係椰青同椰子水去做,清甜無添加,正正正!

跟餐仲可以點多款泰式特品,都係免費㗎!
我地叫左咸檸七,降下火!

其實食呢個下午茶餐,會送一套韓國護膚品,
包括一支三選一的洗面乳,Mask 同店家的優惠券 價值都近百元!
好適合同男朋友去食吖,因為食物不會太多甜品,男仔實投訴太甜!
仲有可收歸國有的護膚品,實在太好了!


泰燒遙
尖沙咀諾士佛台1號5樓


For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook