゚・ღ 頭髮都要做Spa (。◕‿◕。) ESSENSUALS by TONI & GUY ღ・゚

下午1:30

上年年頭的時候,試過甩左好多頭髮,當時我仲諗住留長髮,成件事對我真係好大打擊!

後來知道除左壓力影響外,就係我當時用既洗頭水惹的禍,自此之後,我對揀洗頭水同埋整頭髮都非常謹慎......

今次收到 ESSENSUALS by TONI&GUY 的Arium Hair Scalp Treatment 邀請,心情十五十六,自從上次甩頭髮後,我真係好怕人搞我啲頭髮,但我見Salon 都有Johnmaster Organics 的洗頭水,我先有返啲信心!

想當年,JMO 係其中一個牌子令我啲頭髮明顯愈來愈強狀,就當是情意結吧....

今次我做的係 Arium Hair Scalp Treatment,除左產品,仲會用埋LPG 機配合,目的係去除頭髮及頭皮上的殘留物, 令到頭皮健康,頭髮柔軟,做多幾次的話,甚至可以再出頭髮BB, 嘩!我好期待呀!!

一開始,髮型師會利用納米科技噴水機打開頭髮毛囊,機器會噴出細小的水點,感覺冰冰涼涼!

趁住頭皮毛孔打開嘅時候,當然就係俾營養佢,
喺頭皮唔同的部份,均勻塗上強韌髮絲的治療液,再按摩....

接著就用紅外線令佢更加吸收,暖暖地又少少震,感覺都幾舒服㗎!
按摩完就去含CO2的水洗頭,唔好講笑,用碳酸水洗完頭,立即覺得啲頭髮令立立,
而且感覺輕左好多,so Amazing !

就係用呢兩支洗頭水啦!燒很大!

個Treatment 未完成㗎!之後會用 LPG 的M6機去按摩頭皮位置,過程有少少吸吮感!

最後會根據客人的需要,用返不同的營養液,
我自己就用左:增髮,令頭髮豐盛 同埋 減少掉髮,一次過用晒好開心!

做完啦!啲頭髮靚到喊呀!又滑又順!我好開心呀!自從留長髮後最靚的一日,真係可以做到洗頭水廣告,風吹會飄飄下的效果,我唔捨得洗頭!

返到屋企,媽咪話做負離子嚟?可想而知幾順!
治療後的一星期脫髮都多左,都屬正常反應,因為先前毛孔閉塞或頭油都會令要脫的頭髮未能順利掉落,清左啲油脂後就會自然掉落!大概一星期後就回復正常掉髮量啦!
再次多謝ESSENSUALS by TONI&GUY邀請,見到完成圖,相信沒人會不喜歡這個療程哦
店內有關的產品(如洗頭水及營養液等),詳情請聯絡:

ESSENSUALS by TONI&GUY
中環威靈頓街86號2樓


For Collaboration and Invitation, 
Please send to : littlecatt@gmail.com 

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook