.。₀:✿藍色小屋嘆 Éclair ♥ 木言斤✿:₀。

下午1:30

我係一個唔多睇電視嘅人,不過上幾個星期有睇Didi 姐嗰個旅遊節目,
香港人去旅行都係飲飲食食,無咩深度可言,但一年先得嗰十日八日假,
食完好返嚟開工啦,頂!


上星期,行過旺角發現左一間精品店,我最喜歡行家品店,
在店子的當眼位,仲有個大雪櫃,放住好多雪糕,
店員又好好介紹下之餘都俾我試下味,就係咁我就幫襯下啦!

我試左幾個味的雪糕嘅!
Rainbow 味嘅雪糕,味道好似瑞士糖,一個雪糕混左幾種色,真心靚!
喜歡朱古力可以試下 Double Chocolate ,入面有半流心的朱古力漿,又唔會好甜,
我覺得唔錯的!

最後都係對粉紅色的雜莓乳酪味情有獨鐘,咁我就揀左 Mixed Berries Icedog ($69)
用左雜莓做主要材料,砌得幾靚仔㗎~
吉士有三種味道,我揀左比較少見的抹茶味!

先講下個IceDog皮,佢其實係法式的Éclair, 
同其他舖頭用的菠蘿包,熱狗包,曲奇都大有分別!Éclair 焗得微暖脆身,牛油味香而濃,
上面夾左紐西蘭的雜莓乳酪雪糕,味道酸酸甜甜,質感滑溜富奶香,
一食就知成份係奶多水少,比一般的雪糕不易溶化!
另外,自家製的抹茶吉士有明顯的回甘,加埋口感都幾複雜,
長度差不多一個女生手板左右!

樓上雅座,因為無咩人知上層,所以都幾寧靜下!可以好休閒咁慢慢嘆!

木言斤
旺角花園街118號地舖




For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com
FB Page: Kawai / Small Talk Corner 
BlogspotTheZtyleBeautylifeFanPiece
BECB@BeautyexchangeOpenrice
She.comU lifestyleWeshare


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook