✲゚*:₀。開發大西北屏山揾食記 ✲ 屏山華嫂冰室。₀:*゚

下午1:30

雖然家住屯門十多年,揾食通常行好遠,屯門元朗除了泳池圖書館,全部唔識路。早前識左個新朋友仔住屏山,忽發其想就請她帶路去屏山找吃,第一站--屏山華嫂冰室

星期日休息,下午一至二休息,生活態度也。

大西北不離開的交通工具是輕鐵或西鐵吧,初時以為是屏山站最近,但原來是坑尾村最近(步程十分鐘內)如果搭西鐵可選擇天水圍站,繞過圖書館就見到(都是多走五分鐘路程吧)話時話,輕鐵好多都係唔啱站名。
繞過大型的旅遊巴停車場,向左走,就見到一堆村屋,屏山華嫂就在這啦。
十一點幾的星期四都好多人等位,完全估唔到,我仲係空肚的來,哭崩!

快手拎籌,姨姨會俾埋餐牌你睇,之後會叫籌逐一落單,坐低就有得食啦。
餐牌是底面印刷,食物選擇不多。



試左幾款比較出名嘅食物
招牌芝士咸牛肉蛋豬仔包 $19
豬仔包烘至微暖,把芝士都溶掉了,溶化的芝士加上煎得水嫩的煎蛋,已經忘記了空肚等位的慘樣。

絕配的半熟蛋咸牛肉,加上咸香的芝士,包又夠軟熟,超正!

招牌菠蘿油 $17
平時我是不吃菠蘿油,因為覺得好膩,完全不懂得這個浪漫,但朋友說這是必點的,一來到,除了菠蘿包及鮮牛油外,還夾有煎蛋及蕃茄片。

菠蘿包有烘暖的,煎蛋及麵包皮令牛油溶化,蕃茄片爽脆多汁,平衡了油膩感,一次試勻了酥脆,油潤及爽脆。

鮮茄豬扒雞翼通粉 $44
同朋友分著吃,所以叫了通粉,貪其易分,
好大碗,雞翼味道帶甜似瑞士汁,豬扒煎得剛剛好又大大件,呢個早餐飽到下午四點。

湯底超濃郁,可以見到好多茄蓉,酸酸地好開胃,通粉索晒啲湯汁,超正!

話梅柑橘 $17
有粒話梅浮浮沈沈,飲了一口覺得好下火,少冰,真係無左一截。朋友的益力多檸檬也不錯,只是我怕肚痛只飲了一口,哈哈。

整體食物都屬於中上,味道比茶餐廳好吃但又不屬於非食不可,足料認真就是賣點,個茄汁湯底真係好濃郁。可見每件小事認真做就會成為專家。隔離仲有食肉餅的屏山老地方,下次約齊腳再去試下先。

華嫂冰室
元朗屏山坑頭村
星期一至六:08:00-13:00;14:00-17:00 星期日休息



For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook