♥ 九龍城小店 ✿ 中式滋潤甜蜜蜜 ✿ 地茂館甜品 ♥

下午1:30

上星期五,食完蠔宴,三位久未見面的朋友自然嫌不夠,去附近找甜的慰勞第二個胃,因為朋友想食中式糖水,九龍城純中式的甜品店,選擇不多,大概也是合成和地茂館之爭,因為上次俾湯丸嚇親,最後揀左地茂館


星期五晚等候客人比較多,大概等了十分鐘左右就安排入座,
十分鐘大概可以望望門口掛著的大型餐牌,先想想待會吃什麼。

我哋決定左叫星州靚喳咋(冷熱同價$21)
喳咋當然是點熱食,可以見到呢一碗糖水並沒有偷工減料,只差一點點或服務員手震必定滿瀉,臨上枱前再放上椰奶。

喜歡食喳咋的朋友,大概都是因為一碗有齊不同的豆豆,這兒的出品,豆量是屬於非常非常之多,而且亦都唔會煮得太淋身,留有適量的咬口,伴著椰奶香,非常滿足。至於溫度方面,是適合入口又不會過凍。

另外叫了一客軟滑糖不甩 $15
一客有八粒糖不甩,份量都算幾多,質感彈牙帶QQ的,雖然用糖水煮過,但味道不會太甜,可以根據喜好加埋花生碎一齊食,少少脆更香口,的確係招牌!

雖然是小店,但看得出食物有堅持,對得住價錢,喜歡舊式糖水的朋友大可一試。


地茂館甜品
九龍城福佬村道47號地舖





For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook