✲゚*:₀。 朋友的浪漫✲ 必食薯仔牛柳粒 ✲ 萬發海鮮飯店 。₀:*゚

下午1:30

之前睇左篇報導,說人愈大生日就愈簡單,小時候都是個人生日會,長大後卻變了集體慶生聚會。早前終於約齊人開秋季生日會,因為臨時臨急先約到,最後去左妹妹介紹的萬發海鮮酒家,仲講到有個鎮店之寶必定不可錯過!

終於齊人,影返張乾杯相先做opening 先啦~

街坊小店主打各款小菜,大碟夾抵食係基本,沒什麼裝修但環境好適合一班人來食飯吹水。
叫左幾款小菜 鹵水大拼盤 樣樣都有點,整體不過不失吧~
風沙雞半隻
坦白講,不計必試的牛柳粒,這個風沙雞是幾高分的,雞件煮得夠嫩滑不老,脂肪不會好多,醬汁甜甜地再加埋d炸蒜,根本無得輸。最重要負責切雞的師傅切到每件大小相約,讚。

薯仔牛柳粒
這個就是妹妹口中的鎮店之寶。不過牛柳粒只是配角,雖然都好好食,口感夠淋又亦夠晒味!而主角其實薯仔,你有無食過薯仔係脆卜卜甜甜地好似有層焦糖面,而咬開係軟熟的?就是這個感覺,味道又咸又甜充滿衝擊,多多薯仔都食得晒。呢個我地六個都食到耳仔郁!

炸脆鱔
朋友忽然話要食所以叫左,金黃色的鳝球一睇就知炸得好脆身,入面的鳝亦夠彈牙同厚身。鳝明顯沒有額外調味,雖然有炸過但依然食到鳝獨有香味。
在大排檔也不太重味精呢,就是有一份難得的脫俗感。

萬發海鮮飯店
深水埗九江街150-152號地下



For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook