❆港式Comfort food ♥ 千樂燒味餐室 ❆

下午1:30

灣仔都有幾間被旅遊書不停推介主打燒味的食肆,成日都人山人海人龍排到出門口,雖然大家都知道旅遊書推介得都是一般貨色(平常街坊是不會幫襯)這間新餐廳在敢在這區插旗顯然是對自家出品甚有信心,門口見到D燒味睇落好香脆好吸引!

另外吸引到我注意是這張黃色的易拉架,店家逢星期六都會派燒味飯盒100個給長者。


第一次嚟,店員推介我試試這裡的招牌樂脆燒鵝叉燒飯套餐。

叉燒揀左半肥瘦,每片厚薄適中有少少燶邊,未食已經聞到蜜汁香,口感唔柴得來好嫩。

燒鵝比較肥左少少,不過配埋鵝油食就剛剛好,個皮燒到好似玻璃片咁通透脆卜卜,油香入口即融 ,內裡肉質一d都唔會乾,好好食!原來佢地有自家嘅燒味爐,食得出係經驗呀!

拍青瓜係用自家調味的醬調味,好爽脆~~~

70多元的套餐會跟白飯,湯同埋一客拍青瓜,餐盤餐具有青花圖案,好精緻。就咁睇呢個價錢來講算是中上,不過真係好食又夠份量,呢個質素值得一試!



千樂燒味餐室
灣仔軒尼詩道352-354號昌業大廈地舖 



For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook