翻兜的七月盒子 -- Glamabox of July

下午1:30

踏入七月了,又係時侯拆我的GlamaBox
今次收到時,覺得都幾墜手,就看看有什麼吧~ (注要我是說墜手,指重量)

拆開第一張見到的伯GlamaGem的宣傳單張
應該是首飾的Box 吧
首飾我還是喜歡自己去選多一些,
試過收唔o岩心水的飾物,我真的會嘔血的,還要$688 /月
我理你是限量版,我的血都是限量版呢~


終於見到真身了,第一句說話" 唔係咁hea底呀?"
仲要有兩件item是之前已經有送過的,咁快就要"翻兜"?


翻兜產品:
(左)Celebrityslim 代餐 (HK$338/7包)
(右)Chocola BB Drink Bit 3支裝 (HK$66 /3支)

(仲要一黎兩件,我真係咁肚餓咩?)


高絲面膜 (三選一)  (HK$330 / 5片)


接著的是眼膜
Lucky LT 修護潤澤眼膜 2對 (HK$26 /2對)
Kawai 很少用 Eye mask 哦,這個不是腰果型的,感覺比較特別~


之後的是寵愛之名For Beloved One 的兩件產品
亮白淨化無暇裸妝霜 3ml (HK$430 / 50ml)
亮白淨化化妝水 30ml (HK$ 400 / 200ml)

來自台灣的寵愛之名,Kawai 之前用過她的生物mask,很貴但好用呢


最後是Axis Sense Of Space 香水 7ml (HK$470 / 3oz)
香味感覺清爽,適合夏天使用,而樽入面有幾粒透明的珠珠,很可愛呢~

上個月知道其中一個美容盒子,Myluxbox會退出香港的市場,
見到其他朋友的分享,覺得最後那個月的myluxbox 內容很普通
唯有希望唯一的GlamaBox會Keep到水準,
當我見到翻兜o個兩件,真的想嘔血了

訂美容盒子都是想試新野,但一次過兩件翻兜........
真的要重新考慮仲訂唔訂好,就再看看8月份那個吧











Contact me: littlecatt@gmail.com
Y!BlogBlogspotTheztyle.comBeautylife.hk

BECB@Beautyexchange.comShe.comElle Blog








You Might Also Like

2 意見

Like Me Facebook