(。・ω・)ノ 無敵海景伴食爆丼飯 ♥ 一浩Kazuhiro ♥

下午1:30

「相機食先」的分享美食文化,令餐廳創作新餐牌時,更講究造型,不再單單為了填飽肚子而決定食材定位。最火熱的一定是堆滿魚生的爆丼飯。排隊排到媽媽聲都不減人龍!

如果你家住屯門元朗,大可試試這間佔地二萬呎的日本料理,當晚食了幾款食物質素也不錯,而且地方夠大,不用等到明年今日。

爆丼價錢由168起(熟食)至 238(海膽丼),價錢同出面相差不遠,而店內的雞蛋都是用日本仁光園的出品,安心保證。



當日我地係坐吧枱,見到師傅密密手砌爆丼飯,一客飯都用到一盒半嘅海膽,而且啲海膽都係靚仔挺身,唔係溶溶爛爛嘅!
我地仲同師傅講笑,日日做可以升職做丼飯達人....







三文魚刺身和風沙律
厚切的三文魚刺身,夠肥美啖啖肉,加埋沙律菜及三文魚魚子,捨芝麻醬轉用醋作簡單調味,酸酸甜甜夠開胃。

海膽爆丼
實物好大好誇張,大大話話有十幾片海膽舖在飯面,其實係Uncountable,近看完全見唔到白色(飯)!丼飯只用一款海膽--加拿大馬糞海膽,色澤金黄,質感挺身。一睇就知貨真價實的靚海膽!

飯量就真係偏多,建議食量不大的朋友仔兩個人分享,再散點其他食物!難得飯煮得幾好,粒粒渾圓分明,我係食晒全部飯,仲覺得幾好食!馬糞海膽入口即溶,鮮味十足,齒頰留香,沒有腥臭味,真心好滿足!

鐵板燒牛胸膜肉
店內設鐵板燒專區,可以坐喺度睇師傅表演。
牛胸膜脂肪比較少,肉質嫩滑又有適當的嚼頭。值得一讚是生熟火喉控制皆好,還留下一抹粉紅,咬下肉汁四濺,加埋海鹽味道更有層次,推介!

烤田樂茄子
用了兩款不同的麵鼓醬來調味,把茄子味道甜味提升了,麵豉不會死咸,確實有驚喜!


二萬呎除了吧枱,鐵板燒房,另設酒吧區,食完飯飲杯野都幾唔錯,仲有室外的坐位,可以望到海景,環境真係好舒服!早點到仲可以睇到日落的美景。

我都點左杯Mocktail 嘆下!
我以為係糖水加梳打水,估不到是半個新鮮熱情果汁,呢杯係好有誠意的梳打水。

坦白講,價錢同屯門洪穚排隊店差不多。食完後,我完全想不到為何仲要排隊?
兩萬呎,坐得舒服,兩者已經唔使比較。

一浩Kazuhiro
屯門青山公路1號黃金海岸商場地下R1號舖



For Collaboration and Invitation,
Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook