🍬來自澳洲 ♥ 傳說中的無糖健康糖果盒 ♥ Ferndale Confectionery HK 🍬

上午1:30

呢幾個月夜晚節目都係睇 妙手仁心 重播,十年前到今日都依然係記得程醫生o個個零食盒!

上個月,Kawai 好開心收到一個靚靚的零食糖果盒,入面o既幾款糖果都係來自澳洲
熱量低,纖維高,真係口痕上黎都可以好健康!一齊打開睇下入面有咩食先,去片~~

SLIM FRUITS®果膠 (草莓味或蜜桃冰淇淋味)
採用時尚的包裝圖案和新潮的“翻蓋式”包裝,是忙碌又注重健康人士的首選零食。
每顆含有40% 的天然生物活性的水溶性纖維,不含糖份和脂肪,100%使用純天然色素和香料,被Joanna McMillan博士等著名營養學家譽為“市面上最健康的糖果。”

無糖口味,口感幾煙韌,吃著仲可以補充每日所需的膳食纖維。
仲有另一款無糖果膠,JOLS®無糖果膠,是澳大利亞市場上最暢銷的無糖水果糖品牌,並且出口至全球18個國家和地區。熱量低,含天然色素和水果風味,水溶性膳食纖維高,並且100%對牙齒無害。

3種水果混合口味,口感煙韌,細細盒放在手袋都好方便。

KOPIKO ®咖啡糖
KOPIKO®是印尼PT Mayora公司旗下品牌,是亞洲最受歡迎的品牌之一。Ferndale與Mayora建立了合作夥伴關係,共同研發了KOPIKO®無糖咖啡糖,採用標誌性的卡蓋式包裝,銷往澳大利亞和全球各地。
KOPIKO ®採用真正的優質咖啡豆萃取精華研製而成,咖啡味濃郁有炭燒香,不含糖份,適合唔想飲咖啡但又想提提神時享用。

最後仲有 JILA薄荷糖,共有兩款,分別係PEPPERMINT 同埋SPEARMINT。
用澳洲天然生長薄荷提取及甜葉菊為材料,低糖,適合糖尿病病人享用,食一粒去口氣,醒醒神!

以上產品由Ferndale Confectionery HK 提供
更多資料,可按以下連結至 Facebook



For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com



You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook