~ஐ All Time Shake Shake 薯條。Potato Corner Hong Kong ஐ~

下午1:30

菲律賓的食物已入侵香港,除左蜜蜂炸雞,乳酪店,最新著陸的是尖沙咀K11附近的薯條店!
Kawai 上兩星期去已經明顯過左部分熱潮,加上正值下午非繁忙時段,落單到領取只需15分鐘。之前真係人山人海,行過都嚇一嚇!

薯條有4款size可以揀,售價由28至62元不等,如果一個人食的話,Jumbo同Mega都夠食,
但如果多人或者想心多多的就一定係揀最大的,因為中間的只相差$4,你明的!
Jumbo - 1 flavors $28,Mega - 2 flavors $34,Giga - 3 flavors $58,Tera - 4 flavors $62
口味有芝士味,奶油洋蔥味,燒烤味及特辣燒烤味 四款。
Tera - 4 flavors $62
我之前已食過一次,揀左燒烤味,覺得唔錯的味粉偏甜,都幾特別。
而今次為左影相,決定揀最大嘅份量,因為可以試晒四種味,但今次我覺得一般啦!
開放式廚房,可以見住佢地不停炸薯條,又不停Shake粉同放進保溫爐,但我呢籃野係凍o既,最多都只可以叫微暖而已,食炸野唔夠熱都係一個問題,但凍薯條都要等15分鐘,真係激死!

好彩的是佢的薯條凍左都好挺身,唔會話油笠笠淋晒咁!
另外d 味粉係好食的,奶油味酸酸地好開胃,辣味似食熱浪薯片,食食下都覺得幾咸,芝士味就係芝士波波味。可以熱食就更正啦,因為我食完都生左三粒飛滋,代表凍食都係咁熱氣,反正都係預左,我一定係揀食熱辣辣的,生滋都抵D。
佢同麥記的薯條最大分別係佢粗幼大少都明顯比較一致,食完手唔會太油,味粉口渴就必然,行過可以一試,但未至於必試,要排隊的話真係要諗諗!


Potato Corner Hong Kong
尖沙咀加拿芬道8-12E號嘉芬大廈B座地下G舖




For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook