❆ 串串串 ♥ 大滿足 ♥ 滿串自家醃制串燒店 ❆

下午1:30

終於的起心肝,同Mr.K去朋友推介的抵食串燒店,一去到Mr K就話同D 朋友都去過,好抵食,既然佢去過,今晚就由佢發板啦!呢度係自己落單,即叫即燒,燒完侍應會夾俾你,木墊上面細心地加張吸油紙,可以進一步吸走燒物上面多餘的油份,之但係,整體食物本來都唔算太油膩。


先黎食肉食的,其中幾件係朋友推介,我地都覺得幾好食,包括:
岩鹽極品一口牛生熟度剛好,口感軟林林的,肉質嫩滑牛味重 的  。
串燒必備的肥牛金菇卷,肥牛的肉汁落晒金菇度,加埋孜然粉好惹味。
汁燒雞翼燒到外脆內嫩,我最鐘意食。
一層肥肉夾一層瘦肉的千層肉汁燒,加左少少酸汁,平衡返肥膏的油膩感,好邪惡。

至於自家墨魚棒棒,我覺得一般,蝦味唔太重,唯獨質地夠爽彈

試左幾款出面比較少見的食材,玉子燒主要係靠醬汁帶出蛋香味,厚身玉子令人食得滿足,至於帶子就一般啦,沒有其他的出色~

另外仲揀左海鮮類的,時令燒黃金大蜆,係我地那晚最貴的一個項目,都係朋友推介,首先大蜆好新鮮又大隻,差不多手掌的一半,調味後都仲食到海鮮天然的鮮味,好正!

最後就係食蔬菜類,Mr K話食串燒要先食肉,最後再食菜就比較易預食物。
娃娃菜 配上孜然粉,顯得菜比較淡味,初時仲俾D粉嗆親,但食落菜的清甜出來了。
雞中翼蒙古燒  外脆內嫩,有點似土匪雞翼。

雞軟骨燒 個醬汁同平時食既雞軟骨有點不同,甜甜地咁
脆玉瓜  上面滿佈孜然粉,厚身一件,入面唔會燒到乾爭爭,口感不錯。
燒冬菇都係好多肉汁,不錯不錯。

最抵食係 燒茄子,目測原條茄子都有8吋以上,開邊后加上大量嘅蒜蓉同孜然味一齊燒,味道濃郁,但又有蔬菜的清甜,茄肉燒到綿綿的,都係30蚊,真心抵到喊,要留肚食!

甜品就係呢個叫菠板糖的燒菠蘿,有燒過的菠蘿的朋友都知道,味道更甜更香,加埋少少糖粒,串起佢,造型多了兩分可愛感,又能切合波板糖的音,有趣又特別!

食物選擇都幾多,價錢都唔算貴,蔬菜類都係12蚊起,肉類就20蚊起錶,海鮮就貴少少(有D 係市價),而且無最低消費,我地食左兩個鐘,見住愈夜愈旺場。





滿串自家醃制串燒店
佐敦白加士街127號地舖 (我去呢間)
深水埗桂林街46號地下B舖
旺角砵蘭街147-149號地下B3號舖



For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com


You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook