✲゚*:₀。個人化隨身筆記簿 ✲ Flame 微光 x Moleskine 皮革書籤班₀:*゚✲゚

下午1:30

隨著科技進步,好多人都開始用電話記事,美其名是拎少件野,但Kawai 平日都會盡量避免做低頭族。而且手寫字有溫度,就算過了一段時間再睇返,都能感受到當時的情緒,是手機做不到的。所以,平日上班好,旅行也好,我的包包都會帶著一本筆記簿。

Kawai用的是Moleskine筆記簿,其實係幾年前收到一本,發現紙質靚唔kick墨又唔會過底,只要親身用過的就會明白紙質的分別,回不了去的啦!哈哈!

這天來到又一城 Log On ,為自己的Moleskine筆記簿加一點皮革裝飾!(上面可以刻字!)
日記本每天跟身,每次打開見到一些對自己鼓勵的字句,覺得好治癒呢~~





導師是來自 Flame 微光 (Facebook),
主力各款皮革產品,佢先教左我地基本的做皮革的心得,教完我地就開始啦!

每人都有一套的工具,不過我影完呢張相已進入繁忙狀態,忘記了拍照!哈哈!

經過一番努力,終於完成了。
我揀左Mindfulness其中一個Skill-BE Patience,我d 反應真係太快!

因為我地係皮革BB班,所以只安排我地整英文字(力度易控制),
Miss 自己網店賣o個D 中文字皮革書籤都好正!我仲搵返自己個名(笑左!)
如果有得揀,我應該會o係自己本簿上面dup 住呢三個中文字!哇哇哇!

最後,多謝 Moleskine Log On o既安排!可以為自己的隨身物加個人元素實在太正!
Moleskine 最近更與 Evernote 合作,可以透個Apps 把筆記數位化並save到雲端,與科技結合。




For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook