(。◕‿◕) 驚喜的生日Buffet Dinner ❤ Farm House (◕‿◕。)

下午1:30

平時比較少食自助餐,今次係見到新酒店又有限時85折優惠加上未想到生日食乜就試下吧!因為當日並未到正日生日,所以訂位時沒有特別提及,但酒店好細心,聽到我講就快生日,悄悄地安排生日蛋糕俾我,成件事好驚喜!

The Farmhouse
北角北角邨里1號海匯酒店西座2樓  38969896

酒店坐落北角村,近窗邊的位置會望到北角海邊及東區走廊。餐廳設有露天座位,不過因為當晚有天雨關係,客人就只可以坐室內。晚市自助餐用餐時間由18:30至22:30,可以慢慢食都ok。
同平時o既自助餐有點分別,這兒的冷盤如芝士沙律Cut Cake 類都會放在凍櫃裡,更衛生。





最吸引我的是這個旋轉的雪糕櫃,當門關上就會不停在轉,門打開就會停下,雪糕有Movepick,哈根大師及久違了的牛奶公司的蓮花杯及雪條,多了一分港式情懷及親切感!

凍海鮮有龍蝦,長腳蟹,麵包蟹,翡翠螺,大蜆及青口,不停的在Refill,直至9時多依然都是滿滿的,不用擔心要搶。

餐廳設有鮮榨果汁的Counter,記憶中自助餐好像未見過,侍應不停幫客人打果汁,叫左杯西瓜汁,就算沒加糖都夠甜!

逢星期六晚市,除了平常供應的幾款刺身外,還會加入藍鰭吞拿魚刺身,你看!每一片都係重量級,色澤新鮮,赤蝦大過我手板,帶子厚過5蚊銀仔!

壽司吧有幾款壽司供應,連自助餐少見的海膽壽司都有,海膽入口即溶質素唔錯!
帶子依然是厚身,比壽司飯仲要大。因為係即包,軍艦的紫菜食時仲係脆卜卜的,正!

龍蝦大大隻,肉質彈牙,而且每一隻都有好多膏不得了!

麵包蟹蓋都是塞滿橙黃色的蟹膏,份量極多,暫時忘記什麼是膽固醇吧~哈~

熱食同凍食甜品部是分開兩邊的,熱食有印度咖哩、芝士蟹肉意粉、中式點心、沙嗲串燒、西冷牛扒、龍蝦薄餅、越南大頭蝦、中式燉湯、廣東燒味等,唔飽仲可以食多個粉麵。

竟然有港式的魚蛋豬皮,醬汁除左辣辣地之外,仲有濃濃花生香,幾特別!

翡翠螺燉湯,湯水相當清潤,唔錯。

熟食方面,我覺得印度薄餅是做得不錯的,難怪個counter佔左一大截位置,另外燒大蝦火侯控制得宜,肉質彈牙。

食到呢度,我要留肚食甜品!姐最推介是自製的豆腐花好滑豆味濃郁,格仔waffle好脆仲可以自己加配料裝飾,麵包布丁係估計唔到咁好食(好香酒味)好想食多件但好飽了,pancake就偏薄身不過不失我鐘意waffle多d。

食到咁上下,餐廳忽然奉上有蠟燭的芝士蛋糕,還寫著Happy Birthday,其實到而家我都好驚喜,完全唔知點解?記憶上姐好似只係o係拎壽司時講左一句就快生日,anyway,就當是酒店客服的細心吧,因為我已經好飽食唔落,侍應仲好好幫我打包拎返屋企~

而家直至9月尾,只需Like FB or IG 會有85折,折後成人大概500幾,雖唔算係最平價之選,但食物質素同環境的確係中上,慶祝生日真係幾開心!!

Dinner Buffet
星期一至四 :$598+10%
星期五、六、日:$668%+10%
5歲以下小童免費,6至11歲是小童及65歲長者半價
Like FB or IG 即時全單85折




For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook