✿~ 洛神花季到。三樣材料做洛神果醬 ~✿

下午1:30

最近姐都在新都城擺booth,日日都要花幾個小時由屯門去將軍澳,完全明白香港式Long D 的慘況(苦笑)!呢20日,最開心就係每日都有不同的生果做零食,因為隔離檔就是有機農場。早前佢送左d洛神花俾我,上網搵到可以整果醬,好似幾易就一於試下啦~

檔主表示洛神花每年10月底到12月是產季,好多地方都可以買到新鮮的洛神花,而且價錢唔貴,上年價格大約係 $20/斤,有興趣試整的朋友不妨把握這一段時間入手。

洛神花含有豐富的花青素及類黃酮素,抗氧化效果佳,味道帶微酸,用來焗茶或做蜜餞、果醬都非常適合。

洛神花果醬食譜
新鮮洛神花  250g (去花萼淨重)
檸檬1顆  (洛神花淨重的6%)
糖  (洛神花淨重的 50%-100%,視乎個人喜歡的甜度,我是用50%)
把洛神花清洗乾淨,之後把種子同花萼分開,種子要留用,洛神花可切碎


種子加少量水(我加左小半杯),開小火煮出果膠~

大概10分鐘就可以煮出果膠,接著可以把種子棄掉,果膠繼續留在煲中
把糖,檸檬汁及洛神花放到煲中,以小火邊煮邊攪拌,煮到糖溶化,用小火熬煮10-15分鐘至濃稠,木匙括底略微出現痕跡的程度即可關火,趁熱裝進已消毒的玻璃瓶中倒放直到放涼。

貼士:煮果醬必需用小火,且不時用木匙攪拌避免焦底,放涼後可以將瓶子放正,室溫保存約可以3-4個月。洛神花除了可以做果醬,還可以以糖漬方法處理,另外去核焗茶味道也不錯的呢~



For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook