☀ 陽光與海灘 ♥ 2018 即興峴港快閃遊(一) ☀

下午1:30

平時通常會去日本韓國旅行,但隨著新航線加入服務,身邊的朋友都開始去其他國家旅行!
2018年初,我同Mr.K 即興來了一次 峴港 快閃遊

其實只要預先網上做好手續,落地簽證 基本上是沒有難度,落機後去到櫃台交兩張相同交錢,大概30分鐘就可以完成,最重要是記得 Print 那個 email!

遊峴港最佳時間係9月前,天氣沒那麼熱,不到30度,可以接受吧!
其中一個景點是美溪海灘(My Khe Beach),更有「世界六大美麗海灘之一」的美譽。

所有相片都是零修圖直出!
記得第一眼看見這海天一色的畫面、腳踏潔白幼沙,靚到忍不住大叫!連平時去沙灘不會除鞋的都立即玩水去!黃昏時坐在美溪海灘上,靜靜觀賞日落,感覺多了一分浪漫。
峴港的機票及紙水比較低,所以最後決定揀間好少少的峴港酒店
InterContinental Danang Sun Peninsula Resort
機場設有禮賓部,住客可以坐專車直接到酒店,大概25分鐘就到達,
雖然遠離市區,但每日設有不同班次的免費旅遊車去峴港各大景點。
酒店的職員英文都非常流利,且熱心推介不同的餐廳~

最出名是私人沙灘,已經由朝影到晚都唔會厭!


別以為入住這裡的Resort、Villa、Spa水療酒店十分昂貴,
其實只要細心找,部份海邊酒店2人套房的價格都是$600 左右,非常划算!

其中一日,我地去左參加 Cooking Class 學煮地道越南菜,佢地會有專車專人接送,預先用Paypal 付款就ok!上課前帶我地一齊去行街市買食材,當然唔少得幫我地講價(哈)!

領隊帶我地去嘆咖啡,其實來了幾天,一直不明白為何好多人會排排坐在馬路邊飲咖啡,
原來這是他們的Quality of life,喜歡望汽車馬路,而愈繁忙的路口就生意愈好,雖然我不明白,但我都試下望,望左一杯咖啡都是參透唔到!

Cooking Class 整完可以即刻食,勁開心又好玩!好飽!

另外,去了 BaNaHill,係一個類似環球影城的地方,有部份的建築物帶有小法國的風情(因為越南曾經被法國統治過),而另一邊有古色古香的佛像,二月的時侯仲有好多波波花(繡球花)!亦見到好多新人在教堂內影婚紗相。喜歡影相的朋友一定要去呀!

峴港地方不大,基本上想去的地方都可以 call Uber 或者 Grab 去到,消費亦不算高,實在好適合倆口子來過長周末渡假(記住離境前要先開通了uber,因為要收sms 呢!)





For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook