✲゚*:₀。型格中菜 ✲ 相機食先 ✲ 唐宮小聚 ₀ :*゚✲゚

下午1:30

之前都來過 唐宮小聚 食點心,點心款式新潮得來味道亦唔差,
當然最開心就係符合了我地習慣「相機食先」的朋友,終於齊腳又再試其他野!

紅粉佳人(紅菜頭蝦餃)$49 (3 件)
記憶中,唐宮小聚只有菜餃,終於有蝦餃供應當然要點一客試試,咁樣先似飲茶!
作為粉色控的姐,見到櫻花粉色外表已經覺得加晒分,加上金泊線Bling Bling 再高兩分,粉紅色是來自紅菜頭,而紅菜頭味道同爽彈大蝦都夾,唔係得個樣之作。

冬陰功粉 $69
估唔到中式的唐宮也有泰國經典菜色冬陰公湯粉。
湯底辣味唔算太重(食開小辣的完全ok),有比較明顯的酸麻aftertaste,香茅亦係整個湯的精髓。另外小小的一碗,海鮮都算多,有兩隻大蝦,蜆肉,墨魚,配銀針粉,成個組合係幾特別的(不過單食就唔飽啦)!



黑白無雙 $49 (3件)
雞包以型格黑白無極的造型登場,外皮除左靚仲煎到脆卜卜,一咬開係爆餡洋蔥雞肉粒,加左少少黑椒調味,勁juicy!


肥牛叉燒  $149
平時叉燒是豬肉,這裡用的卻是美國安格斯牛,質感軟稔幼嫩(內裡是粉紅色的),
少少燶邊香到不得了!

火冒三丈(火燒鹽焗蝦)  $99
呢個上台後會點火的,鹽醃制過的大蝦經過火焰快燒,把鹽味、香料、跟蝦融為一體,海蝦蝦肉保持爽彈,連殼食的話,八角、香葉及桂皮等香料更有層次。

飲品方面,冷藏過的雪梨水及椰青水甜度偏高,加冰後比較好呢~

唐宮小聚 Social Place
荃灣楊屋道1號荃新天地1期UG層43及81號舖
中環皇后大道中139號 The L. Place 2樓
尖沙咀廣東道30號新港中心3樓303號舖




For Collaboration and Invitation,

Please send to : littlecatt@gmail.com

You Might Also Like

0 意見

Like Me Facebook